حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL توسط خرده‌فروش اسپانیایی لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش، گفته شد که قیمت لومیا ۹۵۰XL در فرانسه با ۲۰۰ یورو لوازم جانبی، همانند آیفون ۶ اس خواهد بود. امروز خرده‌فروش اسپانیایی، قیمت دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را لو داده است. انتظار می‌رود که مایکروسافت در رویداد ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، از پرچم‌دارهای جدید خود رونمایی کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

نسخه‌ی دو سیم‌کارت مایکروسافت لومیا ۹۵۰، قیمت ۶۵۹ یورویی (۷۳۸ دلار) و لومیا ۹۵۰XL، قیمت ۷۴۹ یورویی (۸۳۸ دلار) خواهد داشت. در این لیست، اشاره‌ای به عرضه‌ی لوازم‌های جانبی با پرچم‌دارهای جدید مایکروسافت نشده است. جالب است بدانید که قیمت آیفون ۶ اس با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در آلمان، ۷۳۹ یورو می‌باشد اما اپل هنوز، قیمت این گوشی را در اسپانیا اعلام نکرده است و باید منتظر ماند.

انتظار می‌رود لومیا ۹۵۰ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، اسلات کارت microSD و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که هر دو گوشی به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شوند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-950-and-Lumia-950-XL-prices-leaked-by-Spanish-retailer_id73925″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jasper

به نظرم این قیمت فول پکش باشه با تمام لوازم جانبی که قبلا معرفی کرده.
یعنی البته امیدورام :scratch:
در مورد اون رندرایی هم که درز کرده به نظر میاد مربوط به لومیا ۵۵۰ هست البته اونم امیدورام :scratch:
و انشالا مایکی با معرفی دو تا پرچمدار لایق ما رو به خودش و محصولات موبایلیش امیدوارکنه
خدا کنه :yahoo:
من که شدید دارم بیصبری می کنم برا دیدن پرچمدارانش (عین بچه مدرسه ای که منتظر روز تعطیله(

Kousha

امیدوارم مایکروسافت فلگشیپ در خوری معرفی کنه چون ویندوز ۱۰ واقعا مستعد بهترین شدنه و میتونه آینده خوبی داشته باشه.

f.khabiry

دلم برای نوکیا میسوزه ….خدا بیامرزدش این مایکروسافت کلاش با حقه بازی گرفتش

حسین

با اون قیافه ای که از گوشی پرچمدارش دیدم آبرو هر چی پرچمدار بود رو برد تازه به پول ایران میشه ۳ میلیون و به لطف دلال های محترم حداقل سه میلیون و چهارصد تو شاخشه . مدل پایین ترش هم دو میلیون و خورده ای. حیف نوکیا و حیف ۱۵۲۰ که همچین پلاستیکی جانشینش باشه !!!

SAYROS

لومیا ۹۵۰، قیمت ۶۵۹ یورویی (۷۳۸ دلار) و لومیا ۹۵۰، قیمت ۷۴۹ یورویی (۸۳۸ دلار) خواهد داشت

اصلاح کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی