حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بلک بری پرایو(Priv) نهایی شد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

اوایل هفته گذشته بود که بلک بری برگ برنده خود را برای پیش فروش گذاشت و اکنون این شرکت  به صورت رسمی در حال پیش فروش این گوشی اندرویدی است. به طور طبیعی آنچه درمورد این گوشی هیجان انگیز به نظر می‌رسد این است که شرکت تا به حال از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های خود استفاده نکرده است و افراد بسیاری کنجکاو هستند تا ببینید این شرکت چگونه تعهدات امنیتی خود را برای اندروید پیادهسازی می‌کند. مساله‌ای که همیشه بلک بری در آن پیشرو بوده است. در ادامه  با ترنجی همراه باشید.

اکنون بعد از مدت‌ها انتظار بلک بری Priv در کانادا، ایالات متحده  و بریتانیا با قیمت‌های ۶۹۹ و ۸۹۹ دلار برای پیش‌فروش قرار گرفته است، شاید این قیمت به نظر بسیاری از افراد زیاد باشد اما باید در نظر داشت که پرایو یک پرچمدار است و از سوی کمپانی بسیار معتبر بلک بری پشتیبانی می‌شود.

شما این قیمت را برای گوشی می‌پردازید که صفحه AMOLED با سایز ۵٫۴ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰x1442 پیکسل به همراه دو لبه خمیده است و در قلب آن اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است و همچنین از حافظه جانبی میکرو اس‌دی برای ذخیره سازی عکس‌های دوربین ۱۸ مگاپیکسلی‌اش پشتیبانی خواهد کرد که نیروی این دستگاه با یک باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و سیستم عامل آندروید پرایو برچسب ۵٫۱٫۱  بر خود دارد.

این دستگاه کیبردی را همراه خود دارد که امروزه بین دستگاه‌ها چندان متداول نیست. این کیبرد از نوع QWERTY کشویی است که امضای بلک بری در تمام گوشی‌هایش شده است و همیشه از این سنت پیروی می‌کند. این کیبرد همان کیبردی است که بلک بری پاسپورت از آن بهره می‌برد.

طبق پیش‌فروش‌های انجام شده انتظار می‌رود این دستگاه نیمه‌ی آبان برای فروش آماده شود.
در جدول زیر می‌توانید تفاوت آن را با بلک بری پاسپورت مشاهده کنید. شما کدام دستگاه را می‌پسندید؟ آیا پرایو نظر شما را برای خرید این دستگاه جلب کرده است؟


 

priv


[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/10/pre-order-blackberry-priv-now-for-699/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#159f84″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amirit

این جدول بود آخه گذاشتین؟؟؟؟ :wacko:

Ali Bakhtafarid

با این قیمت به هیچ عنوان نمیتونه موفق باشه

riofarina

قیمتش فوقالعاده خوبه، دوربین و صفحه نمایش همراه کیبورد فیزیکی و در نظر بگیرید به همراه نام شاه توت! وکیفیت مثال زدنی بلک‌بری.

behnamranjbar

کاملا موافقم…خیلی چیزه شاخیه

bvb

نمیدونم طراحی محصولات بلک بریو کی انجام میده دقیقن تو سیس سلیقه منه خیلی گوشیاش قشنگن مخصوصا پاسپورت شاهکار طراحی قرن بود

danial kn

گوشی باحالیه.امکاناتشم واقعا خوبه.باید وارد ایران بشه وبررسی تخصصی هم بشه تا ببینیم کیفیتش هم مثل امکاناتش خوب هست یا نه؟ :good:

Different_boy

حیف ک قیمتش واسه ما ایرانی ها واقعا فضایی میشه به لطف شرکت های خیرخواه!!!و برادران قاچاقچی!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی