حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم جدید شرکت مایکروسافت اکنون با پن تیپ کیت رایگان، پیش فروش می‌شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

خبر جدید در ابزارهای اخیر شرکت مایکروسافت، قلم صفحه نمایشگر جدید بود. شرکت مایکروسافت گفته‌است که استفاده از این ابزار نوشتن همانند استفاده از مداد یا خودکار غیر دیجیتال بر روی کاغذ است، در ادامه با ترنجی همراه باشید

این قلم که دارای یک نوک در انتها بوده و یک پاک کن روی آن قرار دارد. این قلم که پن تیپ کیت نامگذاری شده‌است، این امکان را به شما می‌دهد که برای هر عمل متفاوت نوک مخصوص به آن انتخاب کنید. در این قلم صفحه نمایشگر باتری AAAA بکار برده شده‌است که بیش از ۱۸ ماه می‌توان از آن استفاده کرد، که با  Microsoft Surface Pro 3Surface Pro 4Surface 3و Microsoft Surface Book جدید کار می‌کند.

اکنون می‌توانید این قلم را همراه با پن تیپ کیت رایگان به صورت آنلاین از فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) سفارش دهید. قیمت این قلم ۵۹٫۹۹ دلار بوده که در ۴ آبان ماه( ۲۶م ماه اکتبر ) وارد بازار می شود. می‌توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه مستقیما وارد صفحه پیش فروش محصولات شوید. پن تیپ کیت که در این بسته گنجانده شده، طبق گفته‌های شرکت مایکروسافت ارزش آن ۱۰ دلار است.

این محصول که بر روی قلم صفحه نمایشگر (HB) نصب شده‌است در نوشتن و طراحی به شما کمک می کند. نوک “B” در تصویرسازی و نوک “H” در طراحی کاربرد دارد. همچنین نوک “۲H” برای تهیه پیش نویس طراحی شده‌است. این قلم که در رنگهای زغالی، آبی، قرمز، نقره‌ای و طلایی موجود است دارای ۱۰۲۴ سطح حساسیت در نوشتن است. به عبارت دیگر، خطوطی که بر روی صفحه نمایشگر می‌کشید، بسته به میزان فشاری که در حین نوشتن به قلم وارد می‌کنید، می‌تواند ضخیم، باریک یا چیزی بین این دو باشد.

New-Microsoft-Surface-Pen-can-be-pre-ordered-now-with-free-Pen-Tip-Kit

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Microsoft-Surface-Pen-can-be-pre-ordered-now-with-free-Pen-Tip-Kit_id74480″ target=”blank” background=”#04c076″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....