حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت مکالمه صوتی و تصویری به مسنجر فیس بوک ویندوز اضافه شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

این روز ها روزهای شلوغی برای ارتقا و بهبود شبکه های تحت مالکیت فیس بوک است. از پخش زنده اینستاگرام یا همان Live Video تا قابلیت مکالمه ویدیویی واتس اپ همه در حال تست و اضافه شدن هستند. حالا خبر از پیام رسان یا همان مسنجر خود فیس بوک میرسد که در به روزرسانی پیام رسان خود برای ویندوز قابلیت مکالمه صوتی و تصویری را اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این قابلیت که به فیس بوک ویندوز ۱۰ اضافه شده است، به گفته فیس بوک از هفته پیش در اختیار برخی کاربران قرار گفته اما به تازگی مورد توجه مراجع خبری قرار گرفته است. استفاده از آن ساده طراحی شده و بدین صورت است که اگر دوست شما آنلاین باشد و چراغ سبز کنار اسمش روشن، شما می توانید روی آیکون تماس کلیک کنید و تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید.

همانطور که در قابلیت مکالمه ویدیویی واتس اپ گفتیم، اینجا هم شما می توانید دوربین عقب یا جلو را برای چت خود انتخاب کنید. در تماس صوتی امکان ایجاد گروه هست اما در تماس تصویری این قابلیت وجود ندارد، حداقل فعلا وجود ندارد. اگر دوست شما با شما تماس بگیرد و نتوانید پاسخ بدهید، می تواند یک پیام صوتی برای شما بگذارد، دقیقا شبیه به چیزی که هم اکنون در واتس اپ وجود دارد.

هر چند این سرویس در کشور ما دسترسی ندارد اما آیا از کاربران آن هستید؟ این قابلیت یعنی مکالمه صوتی و تصویری را دیده یا از مسنجر فیس بوک استفاده نموده اید؟ چقدر به تماس تصویری و صوتی آنلاین اعتقاد دارید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/10/22/facebook-messenger-app-windows-10-video-voice-calls/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mramir

خوشم میاد ویندوزفون ۱۰ دیگه جز اولین هاست 😉 این تو بمیری دیگه اون تو بمیری نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)