حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلیپس مانیتور ۳۴ اینچی منحنی BDM3490UC را معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

کمپانی فیلیپس ساعاتی پیش از مانیتور ۳۴ اینچی و منحنی خود با نام BDM3490UC پرده‌ برداشت؛ این مانیتور با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و پنل ساخت ال جی با رزولوشن ۳۴۴۰x1440 پیکسل ساخته شده‌است، نرخ بروزرسانی این مانیتور ۶۰hz می‌باشد و زمان پاسخگویی آن نیز در حدود ۵ میلی ثانیه است پس اگر قصد دارید با این مانیتور به اجرای بازی‌های اول شخص بپردازید باید دورش را خط بکشید!

با ترنجی همراه باشید.

نسبت کنتراست مانیتور جدید فیلیپس ۱۰۰۰:۱ است و روشنایی آن نیز در حدود ۳۰۰ نیت اندازه گیری شده‌است؛ زاویه دید در حدود ۱۷۲/۱۷۸ درجه است و پنل مانیتور دارای عمق رنگ ۱۰ بیتی (۸ بیت+FRC) است. شیب مانیتور قابل تغییر است و در پایین نیز دو اسپیکر استریو ۷ واتی با فناوری DTS وجود دارد، در بعضی مدل‌های سفارشی این مانیتور استاندارد VESA (نصب مانیتور بر روی براکت یا دیوار) هم رعایت شده‌است.

bdm3490uc_00-mi1-global-001از ورودی‌های مانیتور BDM3490UC می‌توان به یک عدد HDMI نسخه ۲٫۰، دو عدد HDMI نسخه ۱٫۴ (یک عدد همراه با MHL) و درگاه دیسپلی‌پورت اشاره کرد، ۴ درگاه USB 3.0 نیز در این مانیتور وجود دارد. بعضی از نسخه‌های این نمایشگر می‌توانند از Pip و Pbp نیز پشتیبانی کنند.

bdm3490uc_00-app-global-001فیلیپس درباره تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور سخنی به میان نیاورده است؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/philips-bdm3490uc-curved-34in-display.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad_shekofteh

اووف جون میده واس بازی کردن :yahoo:

Ali_m

بیسواد تو که کل مطلبو نمیخونی حداقل خط اولشو بخون اینجور سوتی ندی!
واقعا که! فقط خواستی نظر اولو داده باشی :negative:

mohammadh hossein

خواهشا دیگه حداقل بخونین چی میگه بعد نظر بدین که اینطوری نشه. خخخخ

mohammad_shekofteh

خوندم ولی به پایان بند اول توجه نکردم :rose:

mohammadh hossein

چه خوبه که یه مانیتور اسپیکر داره خب آدم راحت میشه هم واسه خرید هم واسه جا و اینکه همه چی مرتب تر میمونه. USB هم که میخوره خیلی خوبه.

Sina Saffarian

قیمتش حتماً بالای ۲٫۵ میلیون ـه. با این حساب توی ایران ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com