حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش P9 هوآوی ۹ میلیونی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

پرچمدار هوآوی موسوم به P9 توانست به یکی از محصولات موفق برای کمپانی موردبحث تبدیل شود. براساس گزارش های جدید کمپانی چینی موفق شد بیش از ۹ میلیون دستگاه P9 را به فروش برساند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت هوآوی همراه باشید.

هوآوی با اعلام این خبر به میزان فروش بزرگی اشاره داشته است. P9 از ماه آوریل روانه بازار شد و این بدان معناست که هوآوی طی دو ماه گذشته بیش از ۳ میلیون دستگاه را به فروش رسانده است.

انتظار می رود کمپانی چینی بتواند تا پایان سال از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کند. اگرچه میت ۹ به تازگی معرفی شد، ممکن است در میزان فروش P9 موثر باشد.

از مشخصات P9 هوآوی می توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده کایرین ۹۵۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه لایکا، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

در اخباری مرتبط شرکت موردبحث به معرفی گوشی های هوشمند میت ۹ و میت ۹ پورش دیزان پرداخت که به ترتیب قیمتی ۷۷۰ دلاری و ۱۵۰۰ دلاری دارند.

همچنین گفته می شود مدل دیگری از میت ۹ در راه است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/huawei_p9_sales_reach_9_million-news-21567.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH