حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش شگفت انگیز کسپرسکی در ایران: یک کاربره بخرید، پنج کاربره بگیرید

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، فروش شگفت انگیز کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۶ را آغاز نموده است. در این مدت، تمام کاربرانی که کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۱ کاربره را خرید نمایند،  محصول ۵ کاربره را تحویل خواهند گرفت.

برای شرکت در این جشنواره و استفاده از این فرصت طلایی کلیک کنید

به گزارش روابط عمومی ایدکو، نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، از روز شنبه بیست و سوم مردادماه ۹۵ در ازای خرید هر اینترنت سکیوریتی تک‌کاربره به مشتریان خود یک اینترنت سکیوریتی ۵ کاربره هدیه می‌دهد. بدین ترتیب، کاربران می توانند با پرداخت هزینه مربوط به یک کاربر، از محبوبترین محصول کسپرسکی بر روی ۵ دستگاه خود استفاده فرمایند. Kaspersky Internet Security قابلیت استفاده بر روی تبلت و گوشی های اندروید همچنین لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی را دارا می باشد.

اینجا یک مساوی پنج است

کاربران می توانند در طول جشنواره فروش شگفت انگیز از فرصت به وجود آمده استفاده نمایند و با پرداخت هزینه تنها یک کاربر، تمام دستگاه های خود را در برابر خطرات امنیتی ایمن نمایند و دیگر نگران مشکلاتی نظیر، از دست رفتن اطلاعات، نفوذ هکرها به سیستم و یا انتشار تصاویر خصوصی یا اطلاعات مهم کسب و کار نباشند.

هیچ شکی نیست که تأمین امنیت همه دستگاه‌های خانگی اعم از موبایل، تبلت، تلفن هوشمند و کامپیوتر دسکتاپ کاری پرهزینه و البته دشوار است. جایی که باید برای هرکدام از این دستگاه‌ها، یک لایسنس جداگانه بخریم و در مورد هرکدام نگران تاریخ پایان استفاده و منقضی شدن آن باشیم. اما با اینترنت سکیوریتی ۵ کاربره کسپرسکی همه این دستگاه‌ها با یک لایسنس واحد و قیمتی مناسب موردحفاظت قرار می‌گیرند.

حالا و در این تابستان، همه این‌ها را می‌توان به‌رایگان به دست آورد. جاییکه یک مساوی پنج می‌شود و می‌توان با خرید یک لایسنس اینترنت سکیوریتی تک‌کاربره، اینترنت سکیوریتی ۵ کاربره را هدیه گرفت.

شرکت ایدکو همواره در راستای مشتری مداری در کنار ارائه محصولات به‌روز و ایمن کسپرسکی علاوه بر کمک به ارتقای امنیت حریم شخصی مشتریان در دنیای مجازی با اعدام تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز سعی در تقویت روابط خود با مشتریان و خریداران دارد.

پس ازآنجایی‌که فرصت برخورداری از این هدیه محدود است پیشنهاد می‌شود علاقه‌مندان برای برخورداری از این امکان هرچه سریع‌تر نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

برای شرکت در این جشنواره و استفاده از این فرصت طلایی کلیک کنید

مقابله با همه تهدیدات اینترنتی، حفاظت از حریم خصوصی، تأمین امنیت امور بانکی و خرید آنلاین، حفظ حریم خصوصی کودکان و حفاظت از ۵ دستگاه با خرید یک لایسنس، تنها بخشی از آن چیزی است که با خرید اینترنت سکیوریتی کسپرسکی به دست می‌آورید.

برای استفاده از این فرصت طلایی و پیوستن به خانواده کاربران کسپرسکی کافیست به فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_soori

آقا عالی بود من و دوستم باهم خریدیم.
خوبیش اینه تا وقتی لایسنس رو وارد نکنی فعال نمیشه، نمایندگیشم که رسمیه با هیال راحت خرید کنید چون من آدرس سایتشون رو تو کسپرسکی دیدم.
مرسی از پیشنهادتون :heart:

amin697

کسپر بدرد نمیخوره اصلا راضی نبودم ازش :negative:

بیت دفایندر یا نود خیلی بهتر هستن :good:

ali_soori

البته سلیقه ها فرق داره ولی طبق گفته سایت رسمی مقایسه آنتی ویروس ها کسپرسکی ۳ ساله از هر نظر بهترینه:
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

MASiH

کسپرسکی سیستم رو خیلی سنگین می‌کنه و سرعت لود ویندوز و نرم‌افزارها رو کاهش می‌ده ولی تو قدرتش شکی نیست چون اکثر ادارات دولتی، بانکها و… از کسپرسکی استفاده می‌کنن!
یکسال از کسپرسکی استفاده کردم و الآن نود ۳۲ دارم خیلی راضیم و هیچ مشکلی پیش نیامده 🙂

ali_soori

سازمانی هاش آره سنگینن ولی خانگیهاش خیلی خوب و سبک شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....