حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش بسیار خوب گلکسی اس ۷ در کره جنوبی پس از توقف فروش گلکسی نوت ۷

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هر ساله طبق عادت ۵ سال گذشته با دو پرچمدار در سال در بازار به رقابت می پرداخت. گلکسی اس برای آغاز سال که عموما پرچمدار اصلی شرکت نیز به حساب می آید و سپس در میانه سال با گلکسی نوت. امسال گلکسی نوت ۷ پس از گلکسی اس ۷ قرار بود موفقیت ویژه ای با قابلیت های یکتای خود همچون طراحی کاملا متقارن و اج، قلم با حساسیت بالای ۴۰۹۶ و قابلیت های ویژه نرم افزاری آن و در نهایت اسکنر عنبیه چشم را کسب کند که متاسفانه به دلیل مشکلات باتری و انفجار این دستگاه سامسونگ هنوز تصمیم مشخصی برای آینده آن در نظر نگرفته است و فعلا فروش آن معلق است. در این بازه که فرصت خوبی برای رقبا است تا در غیاب یکی از بازیگران اصلی بازار دستگاه های خود را بفروشند، سامسونگ سعی دارد تا سهم خود را از بازار از دست ندهد و بهترین جایگزین گلکسی نوت ۷ را به خوبی بفروشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به وضعیت فروش سامسونگ در بازار پرچمدارها در خانه خود بپردازیم.

samsung-galaxy-s7-edge-touchwiz-7-840x560

بر خلاف سال های گذشته که گلکسی نوت برای بر طرف کردن ضعف های سری گلکسی اس ارایه می شد، گلکسی نوت ۷ برای اضافه کردن قابلیت های وابسته به قلم به گلکسی اس ۷ ارایه شده بود. در حقیقت برای انتخاب بین گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ فقط باید به این نگاه کنید که آیا قلم نیاز دارید یا خیر! به  همین دلیل سامسونگ نیز تمام سعی خود را دارد تا گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را به عنوان جایگزین گلسی نوت ۷ بفروشد.

در حال حاضر به نظر می رسد بازار کره جنوبی خود را با نبود گلکسی نوت ۷ وفق داده است و فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دوباره به اوج بازگشته است. طبق گزارش منتشر شده از موسسه تحقیقات Atlas گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج مدل ۲۳ گیگابایت در فروش تحت اپراتور در کره جنوبی روزانه ۱۵ هزار عدد فروش دارد. این به تنهایی خود ۱۶.۱٪ از سهم بازار موبایل کره جنوبی است. این در حالیست که سامسونگ تا پیش از این موضوع به صورت میانگین روزانه ۱۰ هزار عدد گلکسی اس ۷ به فروش می رسانده است.

سامسونگ در نظر دارد تا رنگ آبی ویژه ای که در گلکسی نوت ۷ قرار بود ارایه شود را به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بیاورد تا فروش این دستگاه را به این صورت نیز تقویت کند.

سامسونگ در نظر دارد تا رنگ آبی ویژه ای که در گلکسی نوت ۷ قرار بود ارایه شود را به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بیاورد تا فروش این دستگاه را به این صورت نیز تقویت کند. مشخصا سامسونگ از عدم فروش گلکسی نوت ۷ ضرر بزرگی را متحمل شده است و مسلما این ضرر بسیار کوچکتر از لطمه ای است که به اعتبار این شرکت وارد امده است اما هیچ وقت برای کم کردن ضرر و بهبود بخشیدن شرایط دیر نیست.

نظر شما درباره وضعیت فعلی سامسونگ و میزان فروش آن چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/19/galaxy-s7-tops-smartphone-sales-in-south-korea-after-galaxy-note-7-discontinuation/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خب بعد از نوت ۷ که اس ۷ بهترینه ولی کاربردای نوت رو نداره ادم یا باید کاربردهای نوت رو انتخاب کنه که اون موقع نوت ۵ رو میگیره یا به قدرت گوشی و دوربین و صفحه نمایش و….. این چیزا نگاه کنه که اس ۷ یا اس ۷ اج بهترین گزینست

Milad.tech

سامسونگ بازم ثابت کرد در نبود نوت۷ بازم بهترین اندرویدی رو داره میفروشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)