حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فرصتی بی‌نظیر برای در اختیار گرفتن محصولاتی بی‌نظیر- فروش فوق‌‌العاده Xperia™ Z3+‎ Dual به همراه هدیه ویژه Sony Smart Watch 2 آغاز شد

نوشته

8 سال قبل | 55 دیدگاه | سونی

جشنوارهٔ فروش فوق‌العادهٔ Xperia™ Z3+‎ Dual، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول Sony Mobile تاکنون، توسط  شرکت پارس مایکروتل نمایندهٔ رسمی Sony Mobile در ایران از امروز به مدت یک‌هفته آغاز شد. به هر یک از خریدارانی که از امروز تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴از یکی از فروشگاه‌های رسمی معرفی‌شده گوشی Xperia™ Z3+‎ Dual بخرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Sony Smart Watch 2 هدیه داده می‌شود.

Xperia™ Z3+‎ Dual

این بهترین فرصت برای مصرف‌کنندگان است تا ضمن برخورداری از امکانات شگفت‌انگیز تلفن هوشمند پرچم‌دار Sony Mobile شامل دوربین قدرتمند ۲۰٬۷ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Exmor RS™‎‎ برای موبایل برای داشتن عکس‌هایی عالی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در برابر گردوغبار با رتبه‌بندی IP65/IP68، دو روز ماندگاری باتری، مدیریت هم‌زمان دو سیم‌کارت و پردازشگر ۶۴ بیتی قدرتمند و سریع Qualcomm® Snapdragon™‎ ۸۱۰ با CPU هشت‌هسته‌ای (۲ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای + ۱٫۵ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای)، امکان تجربهٔ فناوری‌های پوشیدنی تحسین‌برانگیز Sony Mobile را نیز با Xperia™ Z3+‎ Dual (اکسپریا زد ۳ پلاس) به دست آورند.

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند SmartWatch 2 SW2، برندهٔ جایزهٔ معتبر طراحی IFA Design Awards در سال ۲۰۱۴، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب، با لرزشی ملایم روی مچ دستشان از اعلان‌ها باخبر شوند و تنها با نگاهی به نمایشگر ساعت هوشمند آن‌ها را بررسی کنند. SmartWatch 2 با داشتن رتبه‌بندیIP57 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و تنها با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد. همچنین می‌توان این ساعت هوشمند را با بندهای زیبا و شکیل قابل تعویض با سبک و نوع لباس و پوشش متناسب کرد.

این جشنواره از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴در فروشگاه‌های کامران، آرش و مایکروتل پلاس سونی در تهران و فروشگاه مایکروتل پلاس تبریز برگزار می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت پارس مایکروتل با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

تماس از تهران: ۸۴۲۲۰

تماس از سایر شهرها: ۸۴۲۲۰۰۰۰

اشتراک در
اطلاع از
55 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

khoobe

sorin zm

قیمت ؟

milad7

امروز دیدم یکی از فروشگاه ها به قیمت ۱۹۵۰ وارد کرده بود.

im80za

سونی زده به سرش؟
۵۰۰ هزار تومان ساعت رو مفت میخواد هدیه بده

NASSER MPA

اینترنتی میشه سفارش داد؟! :scratch:

Vahid2

ساعتش خوب هست؟ من اگر بخرم و خود گوشی رو بفروشم, ارزش داره؟ یا حتی هر دو تا بفروشم؟!!!!

حسين

قیمتش فکر کنم توی Mobile.ir زده همون دو ملیون تومن ، خدارو شکر برای من یک مزیت داره این موبایل ، ارزون تر شدن زد ۳ 😉 . ولی اینکه یک ساعت هوشمند هم میدن کنارش خوبه . کلا خیلی خوبه که توی ایران کنار گوشی هاشون یک هدیه مثل ساعت یا باتری یا مموری اضافه میدن . البته برخی افراد … ، بر میدارن و جدا میفروشن به زور ! اقای مخملی عزیز شرمنده همش مزاحم میشم ، میدونم سرتون شلوغه اما یکبار دیگه هم اینباکستوتو چک کنید

Hamit

سلام دوستان یه مشکلی دارم ممنون میشم کسی اگه میتونه کمکم کنه.
من گوشی اس ۵ دارم. بعضی وقتا در حالت اسکرین خاموش که هست مثلا از شب تا صبح میام میبینم در تمام ساعات گوشیم Awake بوده و شارژ گوشیم ۳۰ یا ۴۰ درصد کم شده و مشخص نیست کدوم نرم افزار باعث این کار شده ممنون میشم کمکم کنید.
Id line: hamit1989 ممنون میشم

im80za

اخرین رام رسمی اندروید ۵ با odin فلش بزن

shahryar

یعنی به قیمت خود گوشی میده؟!

bahman7531

سونی میدونه این گوشی فروش زیادی نخواهد داشت برای همین میخواد با اشانتیون مردم رو تشویق به خریدش کنه اما بازم ارزش نداره. ادم میتونه بره یه اس۶ بخره که هم قیمتش پایین تره هم مشکلات زیادی که زد۳+ داره رو نداره

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز دقیقا شما از کدوم مشکلات زیاد Z3+ حرف میزنید شما؟؟؟!!
Z3+ فقط یه مشکل داره اونم گرم شدندشه که دوتا اپدیت براش میاد حل میشه این مشکل و میشه مثل M9 یا شاید هم کمتر!! دیگه بقیه مشکلاتش چیه؟؟؟؟!!!! :unsure: :unsure:

bahman7531

اول کامنتم رو بخون. منظورم مشکلاتش نسبت به اس۶ هست. کلی بخوایم در نظر بگیریم فقط داغ شدن مشکلش هست اما نسبت به اس۶ خیلی مشکلات دیگه داره مثلا:
۱٫صفحه ضعیف تر نسبت به اس۶
۲٫چیپست ضعیف تر نسبت به اس۶
۳٫باطری با ظرفیت بالاتر اما دوام کمتر نسبت به اس۶
۴٫نبود حسگر اثر انگشت
۵٫دوربین ضعیف تر و نبود لرزشگیر اپتیکال
۶٫داغ گردن زیاد
۷٫قیمت بالاتر نسبت به اس۶
۸٫نداشتن گوریلا گلس بر روی صفحه نمایش
و….

حالا اگر بخوایم به دور از تعصب قضاوت کنیم ارزش خرید اس۶ خیلی بالاتر هست

رضا (z best)

مطمئن باش جا میده دوربینو مطمئن مث اب خوردنه براش
دوم اینکه هنوز که مدیریت رم حل نشده با اپدیت

bahman7531

هر وقت گذاشت بیا بحث کن فعلا که نداره. در مورد مشکل مدیریت رم هم به قول معروف دیر زود داره ولی سوخت سوز نداره. بالاخره این مشکل دیر یا زود با اپدیت حل میشه اما مشکل داغ کردن زیاد بخاری جدید سونی با اپدیت هم به طور کامل حل نمیشه

✰ BARDIYA ✰

bahman7531
دوست عزیز از کی تا حالا نداشتن یک سری امکانات شده مشکل در اون گوشی؟؟!!
۱٫صفحه نمایش ضعیف؟؟!! از کی تاحالا صفحه نمایش Fhd با تراکم پیکسلی ۴۲۴ و نیت ۷۰۰ شده ضعیف!! نکنه صفحه amoled با اون اغراق رنگش عالیه؟؟!!
۲٫چیپ ضعیف رو که موافق هستم این هیچ، مشکلی هست که کوالکام به وجود اورده اونم فقط بخاطر گرماشه وگرنه بنچ مارک های تبلت Z4 رو ببینید اسنپ ۸۱۰ حتی از اگزینوس به کار رفته در s6 هم عالی عمل کرده توی سایت Gsmarena میتونید مشاهده کنید.
۳٫اولا ضعیف تر نیست باتریش الان باتریش با S6 برابره و ۷۴ ساعت هست به این هم توجه کنید که چیپ ۸۱۰ مصرف باتریش بالاست و بهینه نیست با همه اینا تونسته عالی عمل کنه باتریش! و با گرفتن اپدیت عملکردش بهتر از این هم خواهد شد صد در صد!
۴٫این مشکل گوشی نیست چون نبود یه عملکرد مشکل حساب نمیشه توی گوشی!
۵٫ دوربین ضعیف رو از کجا اوردید شما؟؟!! خوبه تست دوربینش رو دیدید که با ۴ امتیاز از S6 اختلاف داره فقط و اونم بخاطر دوربین فیلم بردایشه که با یه اپدیت حل میشه این مشکل و تو عکلاسی برابر با S6 هست و هیچ ضعفی نداره!!
۶٫تنها مشکل Z3+ همین گرماشه که قبول دارم و اونم تقصیر کوالکام هست نه سونی.
۷٫میخواستید با این کیفیت عالی و بدنه فوق العاده ای که داره قیمتش کمتر باشه بعدشم این تازه اومده توی بازار ایران مثل اینکه یادتون رفته موقع اومدن S6 قیمتش ۲۵۰۰ بود اما سونی الان توی بازار قیمت ۱۹۸۰ داره که طی هفته اینده قیمتش میاد پایین و ثابت میشه!!
۸٫ درسته گوریلا گلس نداره ولی تا حالا شما به گوشتون فناوری Scratch-resistant glass و oleophobic coating خورده میدونید چیه؟؟!! این فناوری ضد خش هست که از گوریلا گلس هم مقاوم تره بهتره تست خط و خش که روی Z4 تبلت انجام شده و تو همین ترنجی هست نگاه کنید میفهمید مقاومتش چقدره که حتی با چاقو هم روش خط نمیفته!!

حالا بدور از تعصب قضاوت کن در ضمن مشکل مدیریت رم S6 رو هم در نظر بگیر چون با اپدیت حل نمیشه و مشکل سخت افزاری هست که اندروید با اگزینوس هماهنگی نمیکنه!! و توی نوت۴ هم این مشکل پیش اومده!! بخاطر همین سامسونگ داره S6 plus رو با اسنپ ۸۰۸ رونمایی میکنه!!
در کل بخواییم بگیم هیچ گوشی بی نقصی تا الان معرفی نشده و همه گوشی های معرفی شده یه مشکلی داشتن سونی با گرم شدنش و سامسونگ با مشکل مدیریت رمش و اچ تی سی با دوربین و گرم شدنش و …
موفق باشی :rose: :rose:

bahman7531

اقا BARDIYA الان تو سال ۲۰۱۵ صفحه فول اچ دی جز بهترین ها حساب نمیشه حالا هر چقدر هم روشناییش بالا باشه. الان طبق بررسی سایت های معروفی مثل cnet و phonearena و gsmarena و البته دسپلی میت بهترین صفحه رو اس۶ داره این حرف رو از پیش خودم در نیاوردم.دوربین هم با اپدیت تفاوت محسوسی توش اعمال نمیشه که بتونه از اس۶ کیفیت بهتری رو ارائه بده.یه ویدیو میزارم از کیفیت اس۶ با زد۳+ که اس۶ کاملا برنده هست. اینم لینکش: http://www.aparat.com/v/Ah6D9

در مورد باطری هم با اپدیت بهینه میشه اما مشکل اسنپ ۸۱۰ با اپدیت به طور کامل حل نمیشه و بازم داغ میکنه و مصرف بالاتری داره پس بازم از اس۶ با پردازنده ۱۴ نانومتری مصرف بالاتری داره.در مورد قیمت هم اگر یادتون باشه سال پیش هم اس۵ زود تر امد و قیمت پایین تری داشت در ابتدا و زد۲ قیمت بالایی داشت چون به اندازه گوشی های سامسونگ وارد ایران نمیشه . و در اخر هم باید بگم محافظ ضفحه ای که گفتین به هیچ عنوان مقاومت گوریلا گلس ۴ رو در برابر ضربه و خط و خش نداره اینم یک ویدیو ازش که مقاومتش از گوریلا گلس ۲ هم پایین تره: http://www.aparat.com/v/CtPSg

✰ BARDIYA ✰

bahman7531
دوست عزیز این که صفحه نمایش Fhd باشه یا Qhd یا ۴K اینا همشون بازی با اعداد شرکت های تولید کنندست برای فروش بهتر وگرنه شما خودتون بگید چندتا فیلم با کیفیت Qhdداریم یا چندتا بازی با کیفیت Qhd داریم؟؟!! اینا همشون ترفندهای شرکت هاست و بازی با اعداد مطمئنا سونی هم در گوشی های ایندش از Qhd استفاده میکنه ولی حقیقتا اصلا لازم نیست استفاده از این صفحه نمایش وقتی Fhd جوابگو هست و برای Qhd فیلم های کمی اومده و اصلا بازی هایی با این کیفیت نداریم!!
در مورد این هم که گفتید با اپدیت تفاوت محسوسی اعمال نمیشه باید عرض کنم اشتباه میکنید چون توی اپدیت اندروید ۵ برای Z3 با کمی تغییر الگوریتم دوربین که سونی انجام داده بود کیفتش حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد چون این گوشی رو دارم میگم پس نگید نمیشه با اپدیت تغییر ایجاد کرد. و صد در صد با کمی تغییر الگوریتم دوربین میتونه خیلی پیشرفت کنه.
راجب این ویدئو های یوتیوب و اپارات هم من هیچ اعتمادی ندارم بهشون چون معلوم نیست تو چه شرایطی و با چه تنظیماتی انجام شدن تو ویدئو ها میشه یه گوشی ۲۰۰ تومنی رو هم جوری برنده کرد که از تعجب شاخ در بیاری!!
راجب باتری هم که عرض کردم بخاطر عدم بهینگی چیپ ۸۱۰ هست که مصرفش زیاده ولی بازم با همه این ها سونی تونسته اونو کنترل کنه اچ تی سی هم از همین چیپ استفاده کرده و تست باتریش شده ۶۲ ساعت با اپدیت هم میشه مصرف باتری رو بهینه تر کنه سونی اما نه به اون حد که بگیم زیاد چون ۸۱۰ در هر صورت مصرفش بالاست.
من هم منکر پردازنده عالی S6 نمیشم و میگم که پردازنده S6 واقعا عالی عمل کرده.
این ویدئویی رو هم که گذاشتید الان مشاهده کردم ولی باید اس ۶ رو هم توی همین شرایط قرار میداد و اونطوری با چاقو روش خط میکشید تا اونموقع میگفتیم کدومش مقاومتره!! این که میگید مقاومتش کمتر از گوریلا گلس۲ هست یکم از روی تعصبه دوست عزیز!!
موفق باشید :rose: :rose:

رضا (z best)

عزیز کدوم مشکلات ؟؟؟؟؟؟؟؟فعلا یه مشکل داره اونم گرم شدن بیش از حده که به نظرم در بیشتر موارد شایعش فقط در مود ar effect این مشکل رو به صورت حاد داره در بقیه موارد به دلیل ضد اب بودن گرم تره
نه اینکه سامسونگ چپ وراست تخفیف وهدیه نمی ده ؟؟؟؟!!!!!!!
همین s6 به قول شما بی نقص مشکل مدیریت حافظه وبرامدگی دوربین داره !!!
با تشکر

bahman7531

نه مثل سونی چپ راست تخفیف نمیده این رو مطمئن باش چون میدونه گوشی هاش فروش میره نه مثل سونی که رو دست فروشنده ها باد کنه.مشکل حافظه رم هم یه مشکل نرم افزاری هست و با اپدیت حل میشه در مورد دوربین هم هر وقت سونی تونست دوربین ۲۰ همراه با لرزشگیر اپتیکال رو تو ضخامت اس۶ جا بده اون موقع بیا حرف بزن

i_love_quality

مشکلش کجا بود؟؟ فقط توی دوربین قسمت واقعیت افزوده داغ میکنه که اون توی Z2 هم هست علتش پردازش سنگینه این بخش از نرم افزار دوربینه
شما فکر کن کلا دو دقیقه اصلا بشه از این قسمت استفاده کرد هرچی باشه بهتر از بقیه گوشی هاست که این امکانات رو ندارن!
توی ۴K هم دو برابر S6 فیلم میگیره و کمترم داغ میکنه

Z3+ مشکل داره!! واقعا خنده داره

bahman7531

میشه بگی کجا زد۳+ دو برابر اس۶ ۴k فیلمبرداری کرده؟؟؟؟ یعنی تونسته ۱۰ دقیقه فیلم برداری کنه؟؟؟؟؟؟ خوبه که هر چی ویدیو تو همین سایت ترنجی منتشر شد زد۳+ ۲ دقیقه هم نتونست فیلم بگیره بعد این حرف رو از کجا در اوردی خدا میدونه

shahryar

از کولرو جاروبرقی داره هدیه و تخفیف میده،حالا اومدی بازم داری چرت میگی،
طرفداره سامی دگ،چ میشه کرد

bahman7531

از حرفت مشخصه چقدر بچه ای. کولر و جارو برقی چه ربطی به موبایل داره؟؟؟؟ این طوری بخوایم حساب کنیم که سونی هم کم برای تلویزیون ها و دوربین هاش تخفیف نمیده اما اخر هم فروش نمیره :good:

shahryar

شما خودت چطو تلویزیون با گوشیو یکی میکنی؟!
در ضم به من نگو بچه،تو پستای برند خودت نیسی میای انجا فقط چرت میگی،کاملا بی اساس حرف میزنی

bahman7531

من یکی نمیدونم.من یک استدلال مثل خودت اوردم که متوجه بشی چقدر حرفت چرند و بی ربط بود. من بی اساس حرف نمیزنم فن های سونی مثل تو بی اساس حرف میزنن. گوشی که مشکل داره باید ازش انتقاد بشه تا سازنده تو نسل بعد مشکلش رو حل کنه نه هرچی که سونی داد بیرون چه خوب چه بد براش به به چه چه کنین. خوب اینطوری مشخصه که شرکت سازنده دوباره اشتباه رو تکرار میکنه. یکم فکر کن خودتم متوجه میشی

shahab

یجور میگی انتقاد میکنم، خو انتقاد کن، انگار دق دلی داری خالی میکنی، خوب s6 هم کلی مشکل داره که یاید تو نسل بعد حل بشه، از s6 هم میشه انتقاد کرد

bahman7531

میشه بگی از اس۶ چه انتقادی میشه کرد؟ یه مشکل مدیریت رم داره که اونم انتقاد ازش کم نشده. مشکل دیگه ای هم نداره

shahab

Z3+ گوشی کم نقصی هست همچیش عالیه و هیچ مشکلی نداره، فقط ذاغ میکنه بخاطر پردازنده که اونم تازه با اپدیت کم میشه بعدشم تو کارای روزمره مث لاین و اینیستاگرام و موزیک مشکلی نداره فقط تو ۴K و اینا که ما سالی یبارم ۴K نمیگیرم وگرنه مشکلی نداره و اون طراحی زیباش که عالیه، درسته داغ میکنه مث s4 اون موقع که داغ میکرد اما کلی مردم الان s4 دارن و دارن ازش استفاده میکنن. مث قضیه رم سامسونگ این موضوع هم بشدت بزرگ شده :good: اما من که تا پرچمدار بعدی میمونم، آدم ریسک پذیری نیستم

Mortiii

خوووبه،بریم خرید،،،عه من که پولشو ندارم :scratch: :scratch:

Dontbon

خوشم میاد طرفدارای ساسمونگ همش در حال مشکل سازی برای سونی هستن!! شما برین اون مشکل مدیریت رم رو درست کنین که با آپدیت هم هیچی نشده و از Iphone 6 هم کم آورد :whistle: راستی ترنج-ی اگه ممکن هست یه مقایسه بین Samsung Galaxy s6 و Asus Zenfone 2 قرار بدین میخوام ببینم چجوری زنفون این قوطی بازیافتی خمیده ی دامدونگی رو میخوره 😉

Blue Tech

عجب!!!
بیچاره سونی که انقدر مشکل نداره یه مشت متعصب فقط براش مشکل میسازن 😥
راستی Z3+ تون از iPhone 6 جلو زده دیگه!؟
ببین داغ شدن و خم شدن و مقاومت افتضاح و دوربین افتضاح و باتری ضعیف با شارژ کند و صفحه نمایش نابود و… یادت نرفته

Dontbon

ببین جوجو من به همه احترام گذاشتم ولی وقتی فن بوی هایی مثل شما اعصابمو بهم میریزید مجبور میشم دهنمو باز کنم ، الانم مجبورم جوجه: دوستان عزیز لطفا این ویدئو رو ببینین :good:
http://video.xperian.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z3-%D9%88-%DA%AF%D9%84/
دمای سامسونگ به ۷۰ رسید در حالی که دمای Z3+ به ۶۵ رسید !! صفحه نمایش صورتی سامسونگ!! فوکوس سامسونگ رو یارو خودشو بوق کرد سامسونگ فوکوس نکرد!!
سامسونگ اینقدر پول داره تا بتونه این فجایع گوشیاشو جمع کنه پس الکی نگین سامسونگ بازیافتی خوبه!!
دلیل منطقی میخوام نه دلیلای این بچه ها :scratch:

Blue Tech

اولا حرمت خودت رو نگه دار برا منم کاری نداره صدات کنم خانم مرغه
ممنونم از این احترامیم که داری به همه میذاری خسته شدی واقعا
شما اول به شعور خودت احترام بذار لازم نکرده به همه احترام بذاری
اولا این منبعت خیلی معتبره در حد سواد من نیس من یکی فقط سایتای بی پدر مادری مثله GSMArena و PhoneArena و CNET و T3 و engadget و digitaltrends و… نگاه میکنم این منابع معتبر بدرد خودت میخوره جناب منطقی
دوما بنده سوادم انقدر میکشه که بفهمم اون فیلمی که شما منطقی به او استناد میکنی ۱۰۰% چاخانه چون در صنعت برد ها و ترانزیسوتور ها و کلهم چیپست و از این دست یه چیپست ۱۴nm عمرا بتونه در حد یه چیپ ۲۰nm گرم کنه تو شرایط یکسان چه برسه که گرمتر هم بشه
در مورد منطقم یه چیز رو بهت بگم من کلا طرفدارای سونی رو بجز عده ای معدود که فقط دوس دار برندشن خیلی منطقی حساب نمیکنم بگذریم از رفتاری که همیشه ازشون در سطح دنیا دیده میشه همین برام بسه که تو رنکینگ GSMArena توی By user ratings کلمه ی Sony Xperia Z از ۱ تا ۵ دیده میشه از ۱۰ تا که حالا این آخره غیر منطقی بودن و تعصب شما دوت داران سونی رو نشون میده که با اینکه برند مورد علاقتون هیچ جایگاهی تو بازار جهانی نداره و حتی تو بازدید های روزانه هم در اکثر روز ها جزء ۱۰ گوشی برتر نیست تو GSMArena ولی در رائ دادن بیشترین امتیاز رو داره چون طرفداران سونی تعصب غیر منطقی رو برندشون دارن

bahman7531

داداش فن های سونی اکثرشون بی سواد و متعصب هستن . تو خود ویدیویی هم که گذاشته اخرش اس۶ ۳۹ درجه هست و زد۳ ابگرمکن + ۴۷ درجه. با این که اصلا این ویدیو معتبر هم نبود و منبع هم نا مشخص هست. وقتی این قدر داغ میکنه که خود سونی هم قبول کرده نمیدونم این فن های متعصب سونی چرا کاسه داغ تر از آش هستن

ahmadM2

Dontbon ماه رمضونی این همه دروغ به هم نباف یه دفعه دیدی عذاب خدا نازل شدا
شماا اینقدر رو دارید در حالیکه خود شرکت سونی مشکلشو قبول کرده و عالم و ادم مشکل ۸۱۰ رو میدونن اومده میگه اس۶ بیشتر از زد۳+ داغ میکنه 🙂 مرغ پخته خندش میگیره از این حرف
خدا خیرت بده موجبات شادی مارو تو عصر گرم ماه رمضون فراهم کردی منم دعات میکنم زود خوب شی

bahman7531

واقعا مضخرف هست زد۳+. با صفحه فول اچ دی و اسنپ ۸۱۰ و ادرنو ۴۳۰ و ۳گیگ رم ddr4 بازم از جی۴ با صفحه QHD و چیپست ضعیف تر شکست میخوره.واقعا نمیدونم این اسنپ ۸۱۰ پس به چه دردی میخوره :unsure: اینم ویدیوش

http://www.aparat.com/v/POJ7H

fandogh

اقای مخملی قرارشد صفحه زد ٣ را با اس ۶ در حال پخش فیلم تبلیغاتی که روی گوشیهای سونی هست با همدیگه مقایسه کنید بخصوص ماهی ها ومرجانهای زیر اب ، من امروز یه زد ٣ کامپکت با صفحه اچ دی با اس ۶ من کل انداخت ، وحشتناک تو این فیلم کم اورد سامسونگ، جالبه هیچ سایتی حاضر به انجام این مقایسه نیست،الان دوستان میان میگن تو اس ۶ از نزدیکم ندیدی و داری دروغ میگی،منتظر بررسی ترنجی هستیم تا قدرت تریلومینوس را در واقعیت ببینن بقیه نه در اعداد و ارقام

Dontbon

واقعاً منتظرم چه سونی پیروز شه چه سامسونگ، ممنون آقای مخمل-ی

Dontbon

آره فیلم چاخانه سامسونگیا هیچ چیز رو قبول نمیکنن!! قشنگ سامسونگ صفحه نمایشش صورتیه آقای باسواد از خودمون که در نیاوردیم!! سامسونگ اصلا مشکل مدیریت رم نداره که توی دور اول در مقابل آیفون ۶ کم آورد اونم به همراه آپدیت و توی دور دوم که اصولا باید بهتر از اولی باشه بدتر بود!! احتمالا اونم چاخانه!! سامسونگم اصلا بازیافتی نیست!! اصولا ویدئو هایی که سامسونگ درشون له میشه چاخان اند ولی وقتی برنده است ویدئو منطقی و اصولیه و….
در ضمن این ویدئو رو ببینین دیگه آبروی سامسونگ رفتهِ : http://www.aparat.com/v/5BZmo البته تا وقتی پول هست سامسونگم هست :bye:

fandogh

ممنون بابت بررسی، ولی این فیلمو مقایسه کنید اولین وبسایت دنیا هستید که اینکارو کرده

mohammadhusseinashoori

من امروز یک فیلم دیدم نظرم عوض شد
خواهشا ندیده نظر ندید و کاری به سایت های تبلیغاتی نداشته باشید.
خودتون ببینید و قضاوت کنید.

http://video.xperian.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z3-%D9%88-%DA%AF%D9%84/

دوربین اس ۶ محدود به فیلم برداری ۵ دقیقه هست. نمیگم بده یا زد+ بهتره
من اینو نمیگم
میگم سونی رو خراب نکنید. ….
ببینید . حتما ببینید.

نمایشگر سامسونگ رو قبول دارم.ولی یک مشکل داره
افت فریم داره
همه چیز مشخصه
در تست ها فریمش بوده ۱۵!
عین نمایشگر سی ار تی هست. کیفیتش خوبه ولی افت فریم داره
اون گرافیک که داره جوابگو این نمایشگر نیست.

بازم میگم اول ببینید. بعد خودتون نه هیچ کس دیگه قضاوت کنید.

Taskin

کی میده؟
اینا مال چند سال پیشه؟

Taskin

صدرا مخملی هم ادمین بوده اینجا؟

Taskin

چرا رفت بررسی؟

Taskin

هیچکدوم ازین اکانت هایی که اینجان دیگه فک کنم وجود خارجی ندارن
و هیچ کدومشون الان نیستن😭

_V_

Milad7 و اون Reza ک اول کامنتاس هستن هنوز

chalton

😐🤣

_V_

چالتون جان پیک نیک خوش میگذره؟

Auroro

یادش بخیر

Auroro

یادش بخیرر

TheFreeCritic

پنچ تا هه

Mahdi

خیلی از کاربرا دیگه نیستن😑😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....