حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس العمل: جوانان هنگام انجام بازی ترسناک OutLast چه واکنشی از خود نشان خواهند داد؟

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از گذشت یک ماه کامل، بالاخره با قسمتی تازه از سری مطالب عکس العمل درخدمت شما عزیزان هستیم. در قسمت قبلی این مطلب، واکنش کودکان و افراد سن بالا را هنگام استفاده از ساعت هوشمند اپل بررسی کردیم، اما در این قسمت، دوست داریم که کمی چاشنی هیجان را بیافزاییم. در این قسمت، چند فرد جوان انتخاب شده اند که قرار است بازی ترسناک OutLast را بازی کنند. بد نیست اشاره کنیم که اگر با بازی‌های ترسناک مشکل دارید، سعی کنید از تماشای این ویدئو دوری کنید! مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

اجازه دهید که قبل از همه چیز، شما را با بازی محبوب و ترسناک OutLast آشنا کنیم. از یک تیمارستان دور افتاده، خبرهایی به گوش می‌رسد که مدیران و پزشکان آن محل درحال انجام آزمایش‌هایی مخفی بر روی افراد بیمار هستند که آن‌ها را به موجوداتی رعب‌انگیز تبدیل می‌کنند. شما در نقش یک خبرنگار هستید و تنها سلاح‌ شما، دوربینتان است و تنها خشاب موجود، باتری‌های موجود در جیبتان! وظیفه شما این است که درباره این محل و البته درباره علت به وقوع پیوستن این حادثه تحقیق کنید، اما فکر نکنید که کار به این سادگی‌ها خواهد بود. زامبی‌های خشمگین و ترسناک به وحشنتاک‌ترین شکل ممکن به دنبال شما هستند! فکر می‌کنم که همین چند خط موضوع را برایتان حسابی روشن کرده است! درکل بازی OutLast یکی از ترسناک‌ترین و البته هیجان انگیزترین بازی‌های موجود برای کاربران و بازیکنان است. حال در این قسمت، می‌خواهیم ببینیم که عکس العمل این افراد چگونه خواهد بود. مطمئن هستیم که دربرخی صحنه‌ها، این بازیکن های جوان شگفت زده خواهند شد. اجازه دهید که هرچه زودتر به سراغ این ویدئو برویم.

اگر علاقه ای به بازی‌های ترسناک و دلهره آور ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ یک مطلب دیگر بروید! این ویدئو در ۷ قسمت منتشر شده و سایر قسمت های بعد به زودی در کانال آپارات ترنجی قابل مشاهده خواهند بود. 

[aparat]http://www.aparat.com/v/Bin9F[/aparat]

نگارش: حسین میرنژاد

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

باحال بود ☺

NEO

jaleb bood

dnyalam

اولین بازی ترسناک اول شخص مورد علاقه من :yahoo: یادش بخیر ساعت ۳ شب رو درجه سختی INSANE تمومش کردم به همراه دی ال سی بازی بدون باختن و فقط با دو دونه باتری 😥 راستی ادمین اینا زامبی نیستن :good:

javad251

خیلی حال کردم

mehdi_ss190

:good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs