حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه لپ‌تاپ سرفیس‌ بوک ۲ تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش‌تر،  شایعات مختلف از معرفی لپ‌تاپ سرفیس‌ بوک ۲ در اکتبر سال جاری (مهر و نیمه آبان) حکایت داشت؛ شایعات مختلف به این موضوع اشاره داشتند که با توجه به معرفی اولین لپ‌تاپ مایکروسافت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵، این شرکت، برای بار دیگر، لپ‌تاپ جدید خود را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. با این‌حال، یک منبع مدعی شده است که معرفی لپ‌تاپ سرفیس‌ بوک ۲ تا بهار یا تابستان سال ۲۰۱۷، احتمالاً به تعویق خواهد افتاد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

برطبق شایعه تازه منتشرشده، مایکروسافت، احتمالاً برای عرضه رسمی پردازنده‌های کبی لیک منتظر خواهد ماند و از طرفی، تصمیم دارد تا لپ‌تاپ‌های جدید خود را پس از انتشار دومین به‌روزرسانی رداستون برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی نماید. این به مشتریان تضمین می‌دهد که لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را با آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، خریداری کرده‌اند و نیازی به انتظار برای انتشار دومین به‌روزرسانی رداستون نخواهند داشت.

شایعه شده است که پردازنده‌های جدید کبی لیک اینتل به اجزای کم‌تری برای رسیدن به همان نتایج خارق‌العاده نسل فعلی تراشه این شرکت، نیاز دارند. این موضوع، می‌تواند دلیل خوبی برای به تاخیر انداختن معرفی لپ‌تاپ سرفیس‌ بوک ۲ تا بهار و یا حتی تابستان سال ۲۰۱۷ باشد؛ مایکروسافت، تصمیم دارد تا از  پردازنده‌های جدید اینتل با بهره‌وری بالا استفاده نماید و نمی‌توان به این تصمیم، ایراد گرفت. هرچند این شرکت، باید سرفیس بوک ۲ را در یک بازه‌زمانی مناسب به بازار ارائه دهد تا لپ‌تاپ جدید این شرکت به فروش مناسبی، دست پیدا نماید.

به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ که به‌روزرسانی رداستون ۲ نامیده می‌شود، برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۷ درنظر گرفته شده است. اگرچه، شایعات مدعی هستند که مایکروسافت، احتمالاً سرفیس‌ بوک ۲ را هم‌زمان با این به‌روزرسانی ارائه نمی‌دهد و تا برطرف‌شدن اشکالات و باگ‌های عمده این به‌روزرسانی، منتظر خواهد ماند. به همین جهت، عملکرد نسبتاً بی‌نقصی را از بعد نرم‌افزاری از لپ‌تاپ جدید سرفیس‌بوک ۲ می‌توان انتظار داشت.

علاوه‌براین، شایعاتی مبنی بر عرضه هم‌زمان محصولات جدید سرفیس مایکروسافت، هم‌زمان با سرفیس‌بوک منتشر شده است؛ بنابراین، سرفیس پرو ۵ و سرفیس‌فون تا سال آینده میلادی، معرفی نخواهد شد.

شرکت مایکروسافت در حال‌حاضر، به شایعه تاخیر در عرضه لپ‌تاپ سرفیس‌بوک ۲ تا تابستان سال آینده، واکنشی نشان نداده است اما امکان دارد که هم‌چنان، سرفیس بوک جدید مایکروسافت در ماه اکتبر ارائه شود. علاوه‌‎بر معرفی سرفیس‌بوک و سرفیس‌ پرو ۵، این سازنده بر روی یک سرفیس All-In-One مشغول به کار است که البته، احتمال دارد امسال معرفی نشود. حضور مایکروسافت در بازار محصولات All-In-One، می‌تواند این شرکت را در بازار سخت‌افزار به یک سازنده کلیدی و با اهمیت تبدیل نماید.

این شایعات با گزارشی که پیش‌تر در ترنجی مبنی بر معرفی چهار دستگاه سرفیس منتشر شد، در تضاد است؛ قبل از انتشار این شایعات، گمان می‌رفت شرکت مایکروسافت برروی چهار دستگاه سرفیس جدید کار می‌کند که سه مدل از آن‌ها در سال آینده، عرضه خواهد شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که تمامی چهار دستگاه سرفیس (سرفیس‌فون، سرفیس‌بوک ۲، سرفیس پرو ۵ و سرفیس AIO) در سال آینده ارائه می‌شود و مایکروسافت، برنامه‌ای برای به‌روزرسانی سری سرفیس در سال جاری ندارد. هم‌چنین در تمامی این شایعات، اشاره‌ای به سرفیس ۴ نشده است و حتی مشخص نیست که این محصول در آینده معرفی می‌شود یا مایکروسافت، تصمیمی برای معرفی آن ندارد.

[su_button url=”#” target=”blank” background=”#1cf5a5″]Androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی