حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه اکسپریا Z4v رسما کنسل شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سونی امسال را کمی عجیب پشت سر گذاشت اما انتهای ۲۰۱۵ را با سری اکسپریا زد ۵ به نوعی ختم به خیر کرد. تا پیش از سری اکسپریا زد ۵ ، سونی ۹ ماه پس از اکسپریا زد ۳، مدل اکسپریا زد ۴ (مخصوص ژاپن) و اکسپریا زد ۳+ که نسخه جهانی همان اکسپریا زد ۴ بود را معرفی کرد. کمی پس از آن نسخه پیشرفته تر این پرچمدار برای اپراتور ورایزن معرفی شد که نمایشگر QHD داشت. اولین موبایل سونی با نمایشگر QHD که طرفداران این شرکت را کمی هیجان زده کرد بود. همه منتظر عرضه این موبایل بودند که اخبار خوبی از آن به گوش نمی رسید و تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) برای عرضه این دستگاه به تعویق افتاد. اما حالا اخبار خوبی به گوش نمی رسد.

Verizon-Xperia-Z4v-Hands-on_1-640x480امروز و در یک اطلاعیه رسمی اپراتور ورایزن اعلام کرد که اکسپریا Z4v عرضه نخواهد شد و به نوعی پیش از تولید، توقف تولید شده است. دلیلی برای این تصمیم عنوان نشده است اما شاید یکی از دلایل احتمالی را بتوان این دانست که اخیرا سونی در بازار امریکا عملکرد خوبی نداشته است. در حقیقت اکسپریا زد ۴ وی می توانست دستگاه فوق العاده سونی در بازار امریکا باشد که اینگونه نشد.

البته به نظر ما مشخصا به حضور دستگاه رده بالایی مثل اکسپریا زد ۵ پریمیوم با نمایشگر ۴K می تواند برای این اپراتور و البته سونی، منفعت بیشتری به همراه داشته باشد تا دستگاهی همانند اکسپریا زد ۴ وی که مشخصا بر اساس طراحی زد ۴ (همان زد ۳ پلاس) آماده شده باشد و شاید مشکل داغ شدن دستگاه بیشتر در آن به چشم بیاید. نظر شما درباره اکسپریا زد ۴ وی چه بود؟ هر چند قرار نبود این دستگاه به ایران برسد (به صورت رسمی) اما فکر می کنم خبر آنچنان ناراحت کننده ای هم نباشد، چرا که همه چشم ها منتظر حضور سری اکسپریا زد ۵ در بازار است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/verizon_cancels_the_sony_xperia_z4v-news-14315.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

خوب کرد که نداد بیرون. اصلن معرفیش اشتباه بود. سونی یه مدت قاط زده بود که خداروشکر رو به بهبوده.
در کل تصمیمه درستی گرفته زد ۵ جاشو میگیره 🙂

Moazez

عالی. بنظرم کار خوبی کرده چون به آینده z4v خوشنود نبودم. اصلا در حد z3+ نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)