حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ روز ۲۷ مرداد عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

بعد از مدت‌ها امروز از سوی توسعه‌دهندگان و بتاتستر‌های ویندوز سرور خبری دریافت کردیم و بعد از لو رفتن نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ در فضای وب٬ خبر‌هایی مبنی بر عرضه‌ی رسمی این نسخه‌‌ی پیش‌نمایش در ۲۷ مرداد منتشر شده است. ویندوز سرور ۲۰۱۶ برای کاربران و کاربرد‌های خاصی طراحی شده است و طراحی آن بسیار شبیه به ویندوز ۱۰ می‌باشد.

با ترنجی همراه باشید…

رموندی‌ها قصد دارند تا در تاریخ August 18 و August 19 برابر با ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه کنفرانسی تحت عنوان *چه‌چیزهایی در پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ جدید هستند؟* برگزار کند. در این کنفرانس گفته خواهد شد که چه چیز‌هایی در پیش نمایش سوم ویندوز سرور جدید هستند و این نسخه از ویندوز سرور دارای چه امکاناتی است. مایکروسافت برای چند شرکت فعال در حوزه‌ی IT ایمیل فرستاده است و آنان را به پیوستن به این رویداد دعوت می‌کند:

آیا دوست دارید به بخش IT خود مدیریت مناسبی داشته باشید؟ شما با استفاده از ویندوز سرور می‌توانید ارزش شرکت خود را بهبود ببخشید و در نهایت فعالیت‌های بیشتری انجام دهید که به لذت بیشتر مشتریان ختم می‌شود. برای یک‌بار به ما بپیوندید و نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ را آزمایش نمایید و ببینید که چرا این پلتفرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت داده (سرور) است.  ویندوز سرور ۲۰۱۶ دارای ویژگی‌های جدید اتوماسیون٬ ذخیره‌‌سازی و دیگر ویژگی‌هایی است که به شما کمک شایانی می‌کند.

1280px-wikimedia_foundation_servers-8055_17-100261487-primary.idge

نامه‌ی مایکروسافت به این شرکت‌های تکنولوژی محور بسیار تخصصی و طولانی است و ما تنها قسمت بسیار کوچکی از آن را پوشش دادیم. مایکروسافت در این نامه قصد دارد تا مشتریان خود را به استفاده از این ویندوز متقاعد کند. در نامه صراحتا ذکر نشده است که نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور در روز ۲۷ یا ۲۸ مرداد عرضه می‌شود اما با توجه به برگزاری این کنفرانس٬ عرضه‌ی نسخه‌ی جدید دور از ذهن نیست. ویندوز سرور یکی از ارکان اصلی سرور‌های ویندوزی در سراسر جهان به شمار می‌رود و ویژگی‌های متعددی را در زمینه‌ی شبکه٬ سرور و ارتباطات در اختیار مشتریان می‌گذارد. آخرین نسخه‌ی عمومی ویندوز سرور با نام ویندوز سرور ۲۰۱۳ شناخته‌ می‌شد٬ ویژگی‌های بسیاری داشت و هم‌اکنون مایکروسافت به پشتیبانی از این ویندوز ادامه می‌دهد.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-server-2016-preview-3-could-get-released-on-august-1819/”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com