حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تام وارن: منتظر معرفی لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰ ایکس‌ال در IFA نباشید

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا طرفداران مایکروسافت لومیا و ویندوز ۱۰ بیش از پیش باید منتظر معرفی لومیا ۹۴۰ مایکروسافت باشند. طبق شایعات قبلی قرار بود که این دو پرچمدار در کنفرانس IFA معرفی شوند اما تام وارن (سردبیر وبسایت The Verge) این شایعه را تکذیب کرد.

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت بعد از نهایی شدن خرید نوکیا تاکنون هیچ تلفن پرچمداری به بازار عرضه نکرده است و همچنان لومیا ۱۵۲۰ ٬ لومیا ۹۳۰ و اچ‌تی‌سی وان M8 For Windows قدرتمند ترین تلفن‌های ویندوزی به شمار می‌روند. کاربران زیادی منتظر معرفی و عرضه‌ی دو پرچمدار جدید مایکروسافت با نام‌ های احتمالی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال هستند اما انگار این کاربران باید اندکی بیشتر حوصله به خرج دهند.

Lumia 950  (2)

پس از عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل سیل زیادی از انتقادات کاربران متوجه‌ی مایکروسافت شده است و این نسخه به نظر ما یک عقبگرد بسیار بد برای مایکروسافت محسوب می‌‌شود. هیچ امکان جدیدی به سیستم‌عامل اضافه نشده٬ سرعت گوشی بدتر از قبل شده است و حتی امکان تعویض عکس پروفایل در تلگرام وجود ندارد. شاید رموندی‌ها نیز متوجه شده‌اند که اکنون زمان خوبی برای عرضه‌ی بازیگران اصلی خود در بازار‌های جهانی نیست و باید اندکی صبر کرد تا ویندوز ۱۰ موبایل تکمیل شود و به پایداری برسد.(البته بسیاری از باگ‌ها برطرف شده‌اند اما هنوز هم مشکلات اساسی در ویندوز ۱۰ موبایل وجود دارد و برای استفاده‌ی روزانه کاربران مناسب نیست)

تام وارن در توییتر خود صراحتا اعلام کرد که منتظر عرضه‌ی پرچمدارن جدید ویندوزی در IFA نباشید.

بله! برای کسانی که می‌پرسند: هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای مبنی بر عرضه‌ی گوشی‌های CityMan و Talkman در کنفرانس IFA برلین وجود ندارد.

Tom Warren (@tomwarren) August 17, 2015

نظر  شما در این رابطه چیست؟ آیا مایکروسافت به دلیل تکمیل نشدن ویندوز ۱۰ موبایل عرضه‌ ی این دو گوشی را با تاخیر مواجهه کرده یا اصلا هیچ‌گونه برنامه‌ای برای عرضه‌ی این دو پرچمدار در شهریورماه وجود نداشته است؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/lumia-940-and-940-xl-not-expected-at-ifa-says-tom-warren/”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

طبیعیه که تکمیل نشدن ویندوز ۱۰ موبایل از عوامل اصلی این تاخیره!
منتظر مهر یا آبان باید بود!

Hesam Mohamadi

مایکروسافت خیلی با تجربه تر از این حرفاست مطمعنم کاری میکنه همه در حیرت باشن راستی تا چند ساعت دیگه در باره بازی کلش برای ویندوز فون خبرش میاد
منتظر باشید :yahoo:

Hesam Mohamadi

بعله حرف شما درسته ولی وقت اوج ماکروسافت هم میرسه اون موقع دیگه کسی نمیتونه حرفی بگه

حسین

وقت اوج مایکروسافت؟؟ جوک جدید؟؟؟ ( البته واسه طرفدارای وینفون مایه امید هست.. چون هر سال همین رو میگن. از ویندوز ۷ موبایل تا الان منتظرن وینفون سهم اندرویدو آی او اس رو تو دنیای موبایل مال خودش کنه ) سهم اندروید رو که تازه کم تر شده و آی او اس یه ذره از سهمشو گرفته وینفون که دیگه امیدی بهش نیست عمرا!!!

Hesam Mohamadi

عزیزم جوک را اعلان شما تعریف کردین
ولی مطمعن باش به حرفام میرسی !
اینو اینجا نوشتم همه شاهد باشن :mail:

Only.Toranji

میشه راجب این خبر که آمریکا توسط شرکت های گوگل و فیسبوک میخواد به همه جهان اینترنت رایگان بده یه توضیحاتی بدید.قراره از مهرماه امواج اینترنت ارسال بشه 🙂 🙂

SAMSUNG _ The Best Brand

سامسونگ هم بهشون پیوسته. :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com