حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح پایلوت سرویس «تماس وای فای» همراه اول رونمایی شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

همراه اول همگام با بزرگترین اپراتورهای جهان، سرویس «تماس وای فای»  را در کشور در اختیار مشترکان خود می گذارد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم افتتاح سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ و همزمان با بازدید دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از غرفه های این سالن، همراه اول سرویس تماس وای فای(WiFi Calling) خود را که طی هفته های گذشته تست‌ها و آزمایش‌های لازم روی آن با موفقیت انجام شده بود را به صورت پایلوت که جهت بازدید همگانی در نمایشگاه به نمایش گذاشته بود، رونمایی کرد.

این سرویس در روز افتتاحیه نمایشگاه، مورد بازدید و عنایت ویژه‌ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفت.

با راه‌اندازی تجاری سرویس WiFi Calling ، مشترکین همراه اول در هر کجای کشور و یا جهان، با اتصال به هر شبکه‌ وای‌ فای، می‌توانند با خط همراه اول خود  تماس بگیرند و یا روی همان شماره‌  تماس دریافت کنند.

این سرویس برای مشترکینی که در منزل وای‌فای پرسرعت دارند به معنی امکان مکالمه با کیفیت HD، و همچنین برای مشترکینی که به سفرهای خارجی می‌روند به معنی حذف هزینه‌های هنگفت رومینگ بین‌المللی خواهد بود؛ به عبارت دیگر با این سرویس، وای‌فای منزل یا هتل همانند آنتن همراه اول عمل خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران

سلام .درست متوجه نشدم .یعنی این سرویس درواقع همون تماس اینترنتیه که با نرم افزارهای مختلف میشه برقرار کرد؟ کاملا رایگانه؟

ahmad

اقای مخملی حساب کاربری من تو ورژن قبلی سایت تو این ورژن نیست مجبور شدم دوباره ثبتنام کنم میشه پیگیری کنید؟

نیما

سلام خیلی روش عالی هست واسه تماس گرفتن از کی فعال میشه و چجوری واسه سیم کارتم فعالش کنم خیلی ممنون از همراه اول امیدوارم ایرانسلم این قابلیت رو فعال سازی کنه تا ما هم بتونیم از این قابلیت نهایت استفاده رو کنیم با تشکر

علی

نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه باز واسه جیب ملت چه خابی دیدن با این طرح جدیدشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....