حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه اصلی تلفن هوشمند ۲۱ ستاره تکنولوژی چگونه است؟

نوشته

8 سال قبل | 62 دیدگاه | ترنجی

چیزی شبیه شخصیت شناسی. شما می توانید با دیدن صفحه اصلی یا همان هوم اسکرین تلفن هوشمند هرکسی، چیزی راجع به خصوصیات، علایق و کلا هرآنچه پیرامون ویژگی های فردی اوست را بیان کنید. این که به چه برنامه هایی علاقه مند است و ترجیح می دهد که اولویت با چه چیزهایی باشد.

بر همین اساس، ما هم بد ندیدم که با یک نگاه زیرچشمی، به صفحه اصلی تلفن همراه هوشمند کارآفرینان، مدیران و به طور کلی، ستارگان دنیای تکنولوزی، سلایق آن ها را در نحوه چینش برنامه ها و اولویت بندی آن ها، به همراه تصویر پس زمینه هوم اسکرینشان بررسی کنیم.

پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

هوم اسکرین یا همان صفحه اصلی، به زبان ساده، همان صفحه ایست که در هر قسمت از تلفن همراه هوشمندتان که باشید، با زدن دکمه فیزکی و یا مجازی هوم، سریعا به آن صفحه هدایت می شوید. افراد معمولا سعی می کنند که برنامه های با اولویت بیشتر را در این صفحه لیست کرده تا دسترسی شان به آن برنامه ها، سریع تر و آسان تر باشد.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت

KEYS009BLa

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند نادلا: او کریکت را دوست دارد و بودن برنامه Cricinfo از ESPN، از نکات برجسته صفحه اصلی نادلاست.

البته نکته مهم در ویندوزفون این است که بر خلاف اندروید و iOS، در این سیستم عامل، صفحات و برنامه ها، با سوایپ از راست به چپ تغییر نمی کنند بلکه، باید برای دیدن سایر کاشی ها، صفحه را به پایین برد. بنابراین از نظر فنی، نوع صفحه اول و حجم برنامه های صفحه اول نادلا را، سایرین ندارند.


دنیس کرولی مدیرعامل شرکت Foursquare

dennis-crowley-foursquare-founder-and-ceo

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند کرولی: وی اخیرا به ما گفته است که علاقه زیادی به هنر دیجیتال پیدا کرده است. وی بدین منظور، اپلیکیشنی هم با نام “EO” در صفحه اصلی آیفون خود نصب کرده تا به عنوان یک کاربر، آثار هنری این گروه را در زمینه الکترونیک اشیا که یک استارت آپ جدید هم هستند، مشاهده کند. کرولی پا را از علاقه به این علم و هنر هم فراتر گذاشته و در این شرکت سرمایه گذاری هم کرده است.


آمیت سینگال معاون ارشد جست و جوی گوگل

amit-singhalsenior-vpof-search-at-google

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند سینگال: وی بازی های فکری را در یک پوشه با همین نام قرار داده است. بازی هایی همچون Lumosity و Elevate و naturally که از محصولات گوگل هستند. اپلیکیشن جست و جوی صوتی که سینگال برروی صفحه اصلی تلفن هوشمند اندرویدی خود قرار داده، یکی از پروژه های بزرگ این شرکت در حال حاضر است.


پایال کاداکیا مدیرعامل ClassPass

payal-kadakia-classpass-ceo

ClassPass به کاربران این امکان را می دهد که در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه در جهت حق اشتراک، برای آن ها شبکه ای از کلاس های تناسب اندام را در سالن های ورزشی منطقه خود به ارمغان بیاورد.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند کاداکیا: ما واقعا در تعجبیم که اپلیکیشن جی میل کاداکیا، چگونه صندوق جی میل های ورودی خوانده نشده نزدیک به صفر را در خود می بیند!


 مارک لور مدیرعامل Jet.com

marc-lore-jetcom-founder-and-ceo

جت یک خرده فروش، در تلاش برای گرفتن آمازون است که با موتور پویای قیمت گذاری و قیمت های بسیار پایین با فروشگاه های بزرگ خرده فروشی رقابت می کند.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند مور: از طریق اپلیکیشن JetStream که لور برروی صفحه اصلی آیفون خود نصب کرده است، سرمایه گذاران این شرکت می توانند، در کسری از ثانیه، ریز دقیق اطلاعات مالی خود را به دست آورند. این استارت آپ در کل، با ۵۷۰ میلیون دلار راه اندازی شده است.


برایان گلدبرگ مدیرعامل Bustle

bryan-goldberg-founder-and-ceo-of-bustle

Bustle، شرکت رسانه ای گلدبرگ، به تازگی وبسایتی را با نام Romper در زمینه دنیای کودکان راه اندازی نموده است.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند گلدبرگ: چیز جالبی که در صفحه اصلی گلدبرگ بسیار جلب توجه می کند، پیغام ها و تماس های خوانده نشده از سوی اوست، همانطور که خود او هم، اشاره به این دارد که برخی از روش های ارتباطی بیهوده نیست: “سعی نکنید که به من پیامک بدهید. آن عمل نخواهد کرد!”


 جنیفر هایمن، موسس و مدیرعامل شرکت Rent the Runway

jennifer-hyman-rent-the-runway-cofounder-and-ceo 

شرکت Rent the Runway، به کاربران این اجازه را می دهد که لباس های لوکس و اشرافی را برای مدتی اجاره و سپس بازگردانند.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند هایمن: وی عاشق زیباییست و هر آن چه که به این موضوع مرتبط است. زیرا او اپلیکیشن Glamsquad را برروی آیفون خود نصب کرده است، اپلیکیشنی که مربوط به زیبایی و آرایش است. وی همچنین، اپلیکیشن PS Dept را هم برروی آیفون خود دارد که آن هم اپلیکیشنی پیرامون خرید است و به خریداران شخصی و آن چه که برای فروش گذاشته اند مرتبط می شود.


رایان هوور موسس و مدیرعامل شرکت Product Hunt

ryan-hoover-product-hunt-founder-and-ceo

این شرکت، در زمینه محصولات فن آوری و سرویس هایی در این زمینه به مردم فعالیت می کند.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند هوور: وی اپلیکیشن Jukely را اخیرا نصب کرده و در مورد این اپلیکیشن و سرویس می گوید: “این از معدود سرویس هاییست که من عاشق آن هستم و برای خدمات آن، حق عضویت می پردازم.” این اپلیکیشن، دسترسی کاربرانش را، به لیست مهمانان معروف حاضر در کنسرت ها، مهمانی ها و مراسمات خاص فراهم می سازد.


آماندا بردفورد موسس و مدیرعامل شرکت The League

amanda-bradford-founder-and-ceo-of-the-league-a-dating-app-targeted-toward-smart-busy-and-ambitious-singles-that-currently-has-an-enormous-waiting-list

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند بردفورد: وی می گوید که وسواس زیادی برای بیداری از خواب در هنگام طلوع آفتاب دارد. او می گوید که در حال طراحی یک رابط برای اپلیکیشن تقویم است که می تواند به آسانی، حوادث و اتفاقات را در حساب های شخصی، ایمیل ها و فیسبوک پیگیری کند. وی همچنین یک پوشه با تعداد بسیاری اپلیکیشن دوستیابیست که علاقه او را به این موضوع مشخص می سازد.


استیون سینوفسکی شریک هیئت مدیره در شرکت سرمایه گذاری Andreessen Horowitz و کارمند سابق مایکروسافت

steven-sinofsky-board-partner-at-venture-capital-firm-andreessen-horowitzand-former-microsoft-exec

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند سینوفسکی: وی می گوید که او بیشتر وقت خود را بین توییتر و اسلک گذرانده است. وی می گوید: “توییتر جهان خارج است و اسلک جهان درونی ماست و نمایی از بیرون”. وی همچنین به دلیل نصب برنامه Mindbody Connect، مشخص است که به یوگا علاقه دارد.


سباستین ترون موسس و مدیرعامل شرکت Udacity

sebastian-thrun-founder-and-ceo-of-education-startup-udacity-previously-he-founded-google-x-the-companys-moonshot-lab

شرکت Udacity یک استارت آپ بر پایه تعلیم و تربیت است. ترون پیش از این، در پروژه گوگل ایکس مشارکت داشت.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند ترون: صفحه اصلی تران، بسیار خالی و بدون برنامه است. تنها چند برنامه از خود اپل و یک برنامه با نام Kudacious که توسط دانش آموزان نهاد آموزشی یوداسیتی در یک هفته ایجاد شد تا نشان دهد تا یک راه آموزشی جدید برای این افراد از طریق این برنامه فراهم گردد.


هیروشی میکیتانی بنیان گذار و مدیرعامل شرکت بزرگ تجارت الکترونیک ژاپن راکوتن

hiroshi-mickey-mikitani-founder-and-ceo-of-enormous-japanese-e-commercecompanyrakuten

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند میکیتانی: علاوه بر یک دسته برنامه ژاپنی، وی دو برنامه Lyft و Ebates را هم برروی گوشی اندرویدی خود نصب شده دارد. دو شرکتی که راکوتن با سرمایه گذاری در آن ها، این دو را برای خود به دست آورد.


جیمین دمیس موسس و مدیرعامل شرکت Dash

jamyn-edis-cofounder-and-ceo-of-dash

این شرکت از طریق ایجاد ارتباط با رانندگان، به آن ها کمک می کند که هوشمند تر و ایمن تر رانندگی کنند.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند دمیس: وی در پایین صفحه اول آیفون خود، دو اپلیکیشن آموزشی شامل بازی آموزشی “Fish School” و اپلیکیشن پازل “,Monument Valley” را برای کودکان خود نصب کرده است.


 سریدار راماسوامی معاون ارشد تبلیغات و تجارت گوگل

sridhar-ramaswamy-googles-senior-vp-of-ads-and-commerce

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند راماسوامی: بهره گیری از توانایی نمایش ویجت تقویم برروی صفحه اصلی-یکی از مزایای بزرگ استفاده اندروید نسبت به iOS-

جای تعجب نیست. او نیز از اپلیکیشن Wallet و Google Express که تحت دامنه اش در گوگل است استفاده می کند.


دیوید کرین مدیریت شراکت در GV

david-krane-managing-partner-at-gv--formerly-google-ventures--the-investmentarm-of-google-parent-company-alphabet

شرکت GV یا همان معاملات سرمایه گذاری گوگل سابق-بازوی سرمایه گذاری گوگل شرکت آلفابت است-

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند کرین: وی طیف گسترده ای از شرکت ها و برنامه هایشان از جمله Uber ,Nest ,Blue Bottle Coffee و DJZ و اپلیکیشن میکس موسیقی Crossfader را برروی صفحه اصلی خود نصب کرده است.

وی همچنین، از برنامه iTeleport استفاده می کند که اپلیکیشنیست که به کاربران اجازه می دهد که لپ تاپ و یا دسکتابشان را با موبایل کنترل کنند.


جاستین مک لئود مدیرعامل اپلیکیشن دوست یابی Hinge

justin-mcleod-ceo-of-dating-app-hinge (1)

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند مک لئود: وی با نصب اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass، به نظر می رسد که واقعا، سعی بر رهایی از زحمت حفظ کردن انواع رمزهای عبور را دارد. او همچنین اپلیکیشن Headspace را برای مدیتیشن و تفکر مثبت برروی آیفون خود نصب کرده است.


گوکول رجارم رهبر خاویار  و بازوی تحویل غذای شرکت ها

gokul-rajaram-who-leads-caviar-the-food-delivery-arm-ofrecent-public-company-square

پیش از این، رجارم در گوگل و فیسبوک کار می کرد. از وی به عنوان “پدرخوانده AdSense” یاد می شود.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند رجارم: وی می گوید به دلیل وسواس زیاد در کسب و کار روزانه خود در خاویار، همواره از اپلیکیشن خود استفاده می کند، اما می گوید که “Slack” هم، اپلیکیشن مورد علاقه دیگر اوست. وی می گوید که در طول چند ماه گذشته، من نیاز به جلسات متعددی با همکارانم داشتم، به همین دلیل، نتوانستم تعداد بسیاری از ایمیل هایم را پاسخ دهم که باید به زودی همانطور که در اپلیکیشن ایمیل می بینید این کار را انجام دهم.


دیوید هیز ریاست استراتژی خلاق در وبلاگ Tumblr متعلق به یاهو

david-hayes-head-of-creative-strategy-at-yahoo-owned-tumblr

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند هیز: نکته جالب، علاقه بسیار وی در نام گذاری پوشه ها، با استفاده از شکلک های ایموجی است. وی همچنین، دارای یک دسته برنامه همچون “Faded”برای ویرایش تصویر، برنامه Day One مربوط به مجلات و اپلیکیشن Freeletics برای تمرین است.


مایک غفاری مدیرعامل Eat24

mike-ghaffary-ceo-of-eat24-the-food-ordering-service-that-yelp-bought-earlier-this-year-for-134-million

شرکت Eat24، در اوایل سال جاری میلادی، توانست شرکت خدمات غذایی و سفارش غذا یعنی Yelp را به مبلغ ۱۳۴ میلیون دلار بخرد.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند غفاری: او می گوید که دوست دارد تمامی برنامه های خود اپل را به یک پوشه در صفحه دوم آیفون خود منتقل، و برنامه های مربوط به کسب و کار خود را در نزدیکی بالای صفحه اصلی قرار دهد.

او می گوید: “من یک معتاد اطلاعاتم. بنابراین توییتر و Pocket، پس از برنامه های مربوط به کسب و کارم قرار دارند. من همچنین علاقه به شنیدن کتاب در برنامه Audible دارم و از Strava برای پیگیری ورزش روزانه استفاده می کنم.

او همچنین از Remember برای یاداوری انجام وظایف استفاده می کند و برنامه ایمیلی Outlook را هم، برترین برنامه و سرویس گیرنده پست الکترونیکی می داند.


کوان هوانگ بنیانگذار استارت آپ Poncho

kuan-huang-founder-of-betaworks-company-poncho-a-startup-that-texts-you-sassyweather-updates-every-morning-based-on-your-location

استارت اپ و اپلیکیشن Poncho، یک اپلیکیشن آب و هواست که وضعیت آب و هوایی را، بر اساس موقعیتتان، به شما اعلام می کند.

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند هوانگ: وی اپلیکیشن “Alexa” را برروی آیفون خود دارد و اپلیکیشن های EyeEm و اینستاگرام را هم به جهت دیدن بهتر تصاویر توصیه می کند. او همچنین، اپلیکیشن استارت آپ خود یعنی Poncho را هم برروی آیفون خود نصب شده دارد. برنامه ای که به گفته وی، شرکتش در نظر دارد تا سال اوایل سال آینده، آن را برای عموم در iOS منتشر کند.


جد ناکمن معاون ارشد فروش Yelp

jed-nachman-yelp-senior-vp-of-sales

نکات برجسته از صفحه اصلی تلفن هوشمند: وی به وضوح، پوشه های سازماندهی شده زیادی دارد. او از TeamSnap برای مدیریت گروه ها و از Luxe که یک سرویس خدماتی پیدا کردن جا برای پارک اتومبیل است، در صفحه خانگی خود بهره می برد.


 پاداش : این هم صفحه اصلی من 🙂

photo_2015-12-27_22-02-14

 در این جا، با عذرخواهی از جیلیان دنفرو نویسنده این مطلب از بیزینس اینسایدر، من ترجیح دادم که صفحه اصلی خودم را برای شما عزیزان قرار دهم. به دلیل علاقه همیشگی به منو و صفحه اصلی iOS، من در اندروید، خیلی علاقه به ویجت ندارم و تعدادی از ویجت های اصلی را، در صفحه خانگی خود در کنار ویجت تلگرام قرار دادم. اما شاید باور نکنید که هیچ وقت تا به حال، به جز برنامه تلفن و پیامک و دفترچه تلفن، هیچ برنامه ای را از ویجت ها باز نکردم و همیشه ترجیح می دهم که با رفتن به منوی کل برنامه ها و چرخیدن بین آن ها، برنامه های مورد علاقه ام را باز کنم. به هر حال، عادت معهود به آیفون و iOS هست که در این یک سال تجربه اندرویدی نتوانستم با آن کنار بیایم. ولی خوب مشکلی نیست به زودی و پس از این تجربه اندرویدی، به آیفون و به آن چه که واقعا به آن علاقه دارم، بازخواهم گشت.

[su_button url=”http://www.businessinsider.co.id/tech-stars-home-screens-satya-nadella-amit-singhal-marc-lore-2015-12/#.VoAkwNJ95hF” target=”blank” background=”#6AB999″]BI[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
62 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirezaiii

:good:
کازو هیرایی و مدیر عامل سامسونگ چی!؟
تیم کوک چی
و…

mohammadh hossein

از آی او اسی ها می گزشتم. اون آخری هم عالی بود. ممنون آقای عامریان :good:

JUST SONY Z5

خیلی جالب بود کاش صفحه اصلی مدیر عامل های شرکت های دیگه در زمینه موبایل رو میزاشتید :yahoo:

alirezaiii

😐 خیلی با این مطلب حال کردم نمیدونم جریان چیه :yahoo: :yahoo:

raminrx7

چقدر اپل کم‌طرفداره!! :wacko:

a_041

اپل اصولاً مد شده دست کسانی باشه که درآمدشونم بالاتره وگرنه همه میدونن تعداد کاربراین اندروید خیلی بیشتر از آی او اس هست . من خودم یک اندرویدی سابق هستم که به ویندوز فون نقل مکان کرده

Moji

شاید هم خرید آیفون به جای گوشی اندرویدی از طرف افراد سرمایه دار و حساس اصلن بحث مد نباشه و بحث امنیت باشه. به عنوان یه ویندوزی میگم

Ari khan

اووووه ماشالله اقای عامریان چقدر ناتیفیکیشن :wacko:

حمید 7

همش آیفون بود که :scratch:

H.Et

اینم اسکرین شات من
http://goo.gl/9Aehcg
دیگه اصن برید حال کنید برا خودتون :whistle: :whistle: :whistle:

mohammadkhan

سلام بچه ی دزفولی ? چاکرییییییم ای چو تازه دیدمته

H.Et

آ یه یه

Samsung--Electronics

من هم هستم :yahoo:
البته ساکن اهوازم ولی ۹۵% اقوام دزفول هستن!

kamix1353

په موووو چی؟ 😉 اهواز یکنفر،جا نمووونی 😥

Samsung--Electronics

+kamix1353
شما هم دزفولی هستید؟؟؟؟ 😉
کجای اهواز ساکن هستید؟

kamix1353

نه دزفیلی نیستم ،کوی نفت اهواز :rose:

Mehran

با صفحه اصلی گوشی ساتیا نادلا خیلی ارتباط برقرار کردم
:good:

Mehran

اسکرین شات من. به محل توجه نکنین دقیق نیست
http://uupload.ir/files/ie74_screenshot_2015-12-27-22-44-20.png

REZA

اپل فرمانروایی میکنه!
ولی جالب بود مخصوصا تعداد ایمیل ها و پیام هایی که واسشون اومده بود! :wacko:

alirezaiii

اینم گوشی من
http://goo.gl/FYw6WA

🙂

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز لینکتون مشکل داره.

Sajjad

اووووو خعلی جالب بود…مرسی
یکی از متفاوت ترین پست های ترنجی

Sosha

من فقط گوشی اون ژاپنی رو متوجه نشدم چی بود! کسی میدونه چی بود؟

Moazez

شارپ یا فوجیتسو بود

armin sat
nima.b

داداش من عاشق اون ایکان Apps و phone ام,از تم استور سامسونگ زدی یا با تم روی لانچر؟؟ میشه مشخصاتشو بدی,مخلصم

armin sat

سلام داداشام.گوشیم اس۶ اج.از استور سامسونگ تم آندروید ۶ مارشمالو رو زدم.نصب کنین خیلی شیکه

H.Et

گوشیت چیه ؟ تم زدی ؟
خیلی خوشگله

Samsung--Electronics

هر چی هست ،از سری ادج سامسونگ هست.
به خاطر اون خط سفید می گم که کنار صفحه هست B-)

armin sat

اس۶ اج داداش.تم آندروید ۶ از استور سامسونگ

Amir Sepehr Ghasedi

واو چقدر آیفون!!! هر چند یه همچین پست هایی داشته باشی، آیفون نداشته باشی کسر شانه!!

Amir Sepehr Ghasedi

یادم رفت تشکر کنم از این پست فوق العادتون. واقعا مرسی. باعث افتخاره که دارم تو ترنجی کامنت می گذارم.
جناب عامریان تمام حرفاتون کاملا متینه. مادیات باعث افزایش شخصیت ما نمیشن اما متاسفانه تو مملکت عزیزمون افکار مردم دقیقا برعکس این موضوعه و فک می کنم در سایر جاهای دنیا هم فقط در مورد اپل به این شکل باشه. بیشتر کسایی که آیفون می خرن فک می کنن خیلی کلاس داره و کلا شخصیتشونو از این رو به اون رو می کنه. آیفونو جوری دستشون می گیرن که دقیقا لوگوی سیب گاز زده رو همه ببینن و به به و چه چه کنن. ۹۰% کاورایی که برای آیفون هست، لوگوی اپل سوراخ کردن که تو چشم باشه و …

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز به غیر از ایران شنیدم چین هم تقریبا یه همچین وضعی داره ولی از جاهای دیگه بی اطلاعم.

Sosha

صفحه هوم مدیرعامل glx هم میزاشتین ببینیم گوشیش چیه :mail:

نیلوفر فرجی

زیبایی صفحه نمایش ویندوزموبایل واقعا خیره کننده است. کاشی های زنده با قابلیت کوچک و بزرگ کردن و کاشی های نامحدود. واقعا بی نظیره.

احمد

ای ول ایفون خخخخ

siavash-t

در مورد مایک غفاری یه برنامه رو اسمش رو کامل ننوشتید. نوشتید Remember ، ولی اسم کامل برنامه Remember The Milk هستش که به خلاصه اسمش رو گذاشته RTM. اینو برای این گفتم که شاید اگه کسی خواست از این برنامه استفاده کنه، اسم کامل و درستش رو بدونه. ولی به هر حال تشکر بابت پستتون. :rose:

JAGUAR

یه مقاله عالی که خوندنش واقعا چسبید
این همه آیفون جای صفحه اصلی گوشی استیو جابز کبیر واقعا خالی بود
استیو نیود اینا چی میخریدن واقعا؟!
خدایش بیامرزتش

محمد کردزنگنه

سلام جناب عامریان صفحه اصلی ستاره بیست و دوم رو هم اضافه کنید لطفا B-) 🙂
http://s3.picofile.com/file/8230245776/Screenshot_2015_12_28_00_30_34.png

pika

چیزی که من ازین عکسا فهمیدم , محبوبیت آیفون – سلطه ی uber – عدم محبوبیت تلگرام – سلطه ی برنامه های گوگلی در گوشی های اپلی (از کروم و گوگل مپ و گوگل فوتوز بگیر تا کَلِندر و ..)- زیباییِ صفحه اصلیِ ویندوز فون!
صفحه اصلی خودمم چارتا برنامه اصلیِ پایینی+تلگرام+کلش – صفحه کلا خالی فقط smart notice ال جی رو دارم (به نظرم صفحه اصلی باید تمیز باشه بک گراند دیده شه)

Samsung--Electronics

این هم مال من :
البته معمولا به جای polaris office ، گوگل کلندر هست!
http://goo.gl/4QB1xA

پوشه ها هم تو صفحه اول از سمت چپ هستن نه هوم!!!! در کل صفحه هوم من متغیر هست

Samsung--Electronics

جا داره تشکّر کنم از آقای عامریان ، ستاره بیست و دوّم!!! دنیای تکنولوژی :rose: :rose:

kamix1353

comment image?dl=0
همه گذاشتین من هم جو گیر شدم :yes:

kamix1353

comment image?dl=0
اینم اون گوشی. الکی مثلا من مایک غفاری هستم B-)

Samsung--Electronics

آیفون چند هست؟؟؟

kamix1353

۶ 🙂

Mr pixel

http://8pic.ir/images/zfrh5vkvklz7s4xqosea.png
اینم مال ستاره مشهور۲۹ ام
فک کنم یه پست لازمه بزارین هر کی از صفحه اولش یه اسکرین شات بذاره….
نظرتون چیه….

Anonymous

پُستِ خیلی جالبی بود، کلی حال کردم 🙂
مرسی از جنابِ عامریانِ عزیز :heart:

رضا (z best)

چقد خوبه این ترنجی
اقای عامریان چش مایی
بچه ها اروو لانچر مایکی رو نصب کنید فوق العادس

siavash-t

دوست عزیز یه سوالی داشتم. این لانچری که گفتی امتحانش کردم و انگار قابلیت پنهان کردن برنامه ها تو App Drawer رو داره. ولی من هر کاری کردم نشد. شما می دونی چجوریه؟

HesamDanaey

با یکی ساتیا نادلا از همه بیشتر حال کردم.

Dr.Zahed

فکر نکنم خسته تر از هوم اسکرین من وجود داشته باشه:| http://s6.uplod.ir/i/00724/idp0ejqtwi3g.png

اصلا علاقه ای ندارم هوم اسکرین شلوغ باشه:|

soxok
ruholah rowzan

آقای عامریان،
اینکه طرز استفاده از فضای اندروید رو یاد نگرفتی به گردن چیزای دیگه ننداز،
اتفاقا بیشترین استفادم از همین ویجت هاست، برای مثال ویجت گوگل کیپ که به هیچ وجه اپل و آی او اسش به گرد پای کاربردی بودنش نمیرسن،
نظر شخصیتو قاطی پستات نکن!
همون بهتر که برین و واسه ریختن به موزیک ساده، ویدئو، چهارتا عکس و حتی نفس کشیدنتون به آیتونز بند باشه،
آزادی اندروید رو هر کسی نمی تونه درک کنه..
این اولین نظرم در این سایت هست و احتمالا تاییدم نشه!

Anonymous

اینم صفحه‌ی اصلیِ ستاره‌ی سی‌ام 😛 اگه دیر شده نگاه نکنید 😀
http://up.vbiran.ir/uploads/18868145157335332453_Screenshot_2015-12-31-17-50-43.png

Ali Tohidi

http://s1.upload7.ir/uploads/YnF3SzwO.png/wp_ss_20160102_0001.png
اینم مال من.
هرچند قبلا یه استارت خوشگل داشتم اما اسکرین شاتش رو گم کردم. 😥

Reza.m

چه خوب که همه اسکرین دادن :rose: :heart: عالی بودن ماهم میذاریم :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان