حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از VR Toy Edition رونمایی کرد؛ نسخه‌ی پیشرفته‌تر گوگل کاردبورد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی جزئیات لو رفته و شایعه‌ها به این اشاره کرده بودند که شیائومی به‌زودی از هدست واقعیت مجازی خود برای رقابت با گیر وی‌آر سامسونگ رونمایی خواهد کرد. امروز شیائومی از هدست واقعیت مجازی خود با نام VR Toy Edition رونمایی کرده است که می‌توان آن را نسخه‌ی پیشرفته‌تر کاردبورد گوگل دانست. این شرکت می‌گوید که نام آن، هنوز نهایی نیست اما برای اشاره به هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی از این نام استفاده می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Xiaomi-VR-Toy-Edition-3

VR Toy Edition ویژگی‌های بهبود یافته‌ای نسبت به محصول واقعیت مجازی ارزان گوگل دارد. VR Toy Edition با کمک شرکت‌های Spandex و Lycra ساخته شده و به همین دلیل، باید دوام بیشتر و کیفیت بهتری در مقایسه با گوگل کاردبورد داشته باشد. یکی از ویژگی‌های بهبود یافته‌ای که VR Toy Edition در مقایسه با کاردبورد گوگل به ارمغان می‌آورد، وجود دو دهانه در جلوی هدست است. این دهانه‌ها می‌توانند برای تنظیم موقعیت گوشی هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. این هدست، دارای سیستم تنظیم لنز خوبی است و همچنین درجه‌ی معینی از انعطاف‌پذیری را به کاربر ارائه می‌کند.

Xiaomi-VR-Toy-Edition-2

شیائومی VR Toy Edition با تمامی گوشی‌های با اندازه صفحه‌نمایش بین ۴.۷ تا ۵.۷ اینچ سازگار خواهد بود. این بدان معناست که تمامی گوشی‌های اندرویدی با این هدست واقعیت مجازی سازگار خواهند بود. گوشی با استفاده از زیپ در محل خود قرار داده می‌شود و دیگر خبری از ولکرو یا نوار چسب که در گوگل کاردبورد مورد استفاده قرار گرفته، نیست. لازم به ذکر است که شیائومی در نظر دارد تا هدست VR Toy Edition را در طرح‌های مختلفی، مانند مشکی خالص، شکل پوست ببر و طرح‌های مختلف دیگری عرضه نماید که ظاهر آن را در مقایسه با دیگر هدست‌های عرضه شده، زیباتر می‌کند. در تصاویر منتشر شده، می‌توانید طرح‌های آن را مشاهده کنید.

Xiaomi-VR-Toy-Edition-1

شیائومی می‌گوید که برنامه‌ی مخصوص VR Toy Edition، شامل محتوای واقعیت مجازی از ارائه‌دهندگان معروف محتوای ویدیوی چینی، مانند Youko ،iQiyi و VR hotcasts خواهد بود. این برنامه به طوری طراحی شده است تا کاربران بتوانند محتواها را مرور کرده و با حرکت سرشان برای انتخاب و سپس فشار دادن دکمه‌ی بالای هدست برای تایید، به منو دسترسی داشته باشند. متاسفانه هنوز شیائومی قیمت VR Toy Edition را اعلام نکرده است اما باید شاهد یک هدست واقعیت مجازی با قیمت مناسب باشیم. با این خال، در وبلاگ رسمی شیائومی که این هدست معرفی شده، از کاربران خواسته شده تا قیمت این دستگاه را حدس بزنند که نشانه‌ای برای قیمت مناسب آن است.

Xiaomi-VR-Toy-Edition-5

نظر شما درباره‌ی هدست VR Toy Edition شیائومی چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-reveals-the-VR-Toy-Edition-a-beefed-up-version-of-Google-Cardboard_id83858″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی