حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت سونی، دعوت‌نامه‌هایی را برای رویداد پلی‌استیشن در شهریور ارسال کرده است

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش‌تر در ترنجی، خواندید که پلی‌استیشن ۴ نئو در اواسط شهریور به‌صورت رسمی، معرفی خواهد شد. در حال‌حاضر، شرکت سونی، عرضه یک مدل قدرت‌‍مند از کنسول نسل‌هشتمی پلی‌استیشن ۴ را تایید کرده است و به‌تازگی، دعوت‌نامه‌هایی برای رویداد پلی‌استیشن در شهریور ماه ارسال شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

در ابتدا گمان می‌رفت که کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو در نمایشگاه E3 2016 به همراه کنسول‌های جدید مایکروسافت، معرفی شود اما شرکت سونی، معرفی آن‌را به زمان دیگری موکول کرد تا بتواند زمان بیشتری برای توسعه کنسول بازی خود در اختیار داشته باشد. با این‌حال، بعید است که قدرت‌ سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۴ نئو از زمان معرفی کنسول ایکس‌باکس Scorpio مایکروسافت در ماه خرداد برای مقابله با کنسول جدید مایکروسافت، دستخوش تغییرات قابل‌توجه شده باشد.

پس از اینکه کنسول جدید پلی‌استیشن ۴ نئو در رویداد E3 2016 معرفی نشد، شایعاتی مبنی بر معرفی احتمالی کنسول بازی میان‌نسلی قدرت‌مند سونی در نیمه دوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) منتشر شد. با این‌حال، در نهایت، مشخص شد که شرکت سونی، کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ نئو را ۷ سپتامبر (چهارشنبه، ۱۷ شهریور) معرفی خواهد کرد و ارسال دعوت‌نامه‌های جدید سونی برای یک رویداد پلی‌استیشن در تاریخ مذکور در نیویورک، این ادعا را ثابت می‌کند.

با این‌حال، شرکت سونی، مشخص نکرده است که در رویداد پلی‌استیشن در ماه سپتامبر، کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو را ارائه می‌دهد یا خیر؛ البته، باید توجه داشته باشید که برگزاری یک رویداد خبری مربوط به تجارت پلی‌استیشن سونی در شهریور، بدین معناست که یک محصول جدید معرفی خواهد شد زیرا در غیر این‌صورت، لزومی به برگزاری یک رویداد خبری جداگانه نبود و شرکت سونی در صورتی‌که هدف دیگری از برگزاری رویداد ماه سپتامبر داشته باشد؛ می‌توانست در یک تاریخ دیگر در یک نمایشگاه مربوط به بازی‌های ویدیویی، رویداد خبری خود را برگزار نماید.

به همین جهت، می‌توان مطمئن بود که شرکت سونی، تصمیم گرفته است تا کنسول بازی میان‌نسلی قدرت‌مند خود را در یک رویداد خبری به‌صورت مستقل، معرفی نماید و این موضوع، از اهمیت کنسول جدید پلی‌استیشن ۴ نئو برای این سازنده حکایت دارد.

در صورتی‌که کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو تا پایان سال جاری به بازار عرضه شود، شرکت سونی، می‌تواند از پیروزی در رقابت با کنسول ایکس‌باکس Scorpio مایکروسافت مطمئن باشد زیرا شرکت مایکروسافت، کنسول بازی قدرت‌مند جدید خود را در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد و شرکت سونی با استفاده از فرصت به‌وجود‌آمده، می‌تواند تعداد قابل‌توجهی از کنسول بازی جدید پلی‌استیشن ۴ نئو را به فروش برساند. در حال‌حاضر، مشخص نشده است که کنسول پلی‌استیشن ۴ اسلیم نیز به همراه پلی‌استیشن نئو معرفی خواهد شد یا معرفی آن در زمان دیگری یا حتی در سکوت خبری، صورت می‌گیرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/sony-playstation-event-september-7/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Just Sony ??

منتظریم ببینیم چی میشه …
ایول صنعت گیم هم متعلق به سونی

rezzaz

خودتون رو آماده کنید.اماده ی دگرگون کردن آینده باشید.
آماده ی طوفانی بزرگ باشید.
اون زمانی که سونی از محصولاتش رونمایی کنه دنیا دگرگون میشه.تکنولوژی دگرگون میشه.شاهد تعریف جدیدی از تکنولوژی خواهیم بود.
همونطور که امام چالتون میفرمایند : هر نفس آواز عشق میرسد از چپ و راست
ما به ifa می رویم ، عزم تماشا که راست؟
ما به فلک بوده ایم یار سونی بوده ایم
باز همان جا رویم جمله ، که آن شهر ماست
خود ز سامی برتریم ، وز ال جی افزون تریم
زین دو چرا نگذریم؟منزل ما ifaست :rose:
#هر-ایرانی-یک-مهارت-هر-برند-یک-چالتون

Behrooz Ad

:yahoo: :yahoo:
آقا ایول کلی خندیدیم..خیلی خوب نقش حضرت چالتون رو رفتی! :good:

F∀ⓡ∀Z SONY

دمت گرم پسر عالی بود عااالی :yahoo: :yahoo:
کلی خندیدیم :heart:

valak

سخن بزرگان :عاشقی را با تو تجربه کردم وقتی دیدم مارک گوشیت سامسونگ بود.حضرت چالتون (خ.ف) خشتکنا فدا
http://uupload.ir/files/jgol_screenshot_2016-08-10-01-33-03.jpg

arash hx

درکت میکنم ناراحتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی