حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: گوشی ویندوزی اچ‌پی Falcon با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر به‌یاد داشته باشید، پیش‌تر در ترنجی خواندید که یک مدل مرموز با سیستم‌عامل ویندوزفون ملقب به HP Falcon، در وب‌سایت آزمون GFXBench لیست شده است. با این‌حال، برخی، گزارشات منتشرشده درباره این گوشی را چندان معتبر نمی‌دانستند؛ البته شایعات اخیر، وجود اچ‌پی Falcon را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل تایید می‌کند. همراه ترنجی باشید.

گزارش تازه منتشرشده از آلمان، تایید می‌کند که اچ‌پی Falcon در کنگره‌جهانی‌ موبایل (MWC) که در تاریخ ۳ اسفند تا ۵ اسفندماه برگزار می‌شود، به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. در این گزارش، هم‌چنین آمده که اچ‌پی برای ادامه توسعه این گوشی، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

اچ‌پی Falcon به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده و دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی، این گوشی را در بخش عکاسی همراهی خواهد کرد. تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با واحد گرافیکی آدرنو ۵۳۰ کوالکام به‌همراه یک گیگابایت رم و ۴۳ گیگابایت حافظه‌داخلی، بخش دیگری از مشخصات منتسب به اچ‌پی Falcon را تشکیل می‌دهد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/report_says_sd820powered_hp_falcon_windows_10_phone_will_be_made_official_at_mwc_2016-news-15754.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Zahed

اقا من یکی مشتریشم.
اچ پی هرچی بزنه ارزش داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی