حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: لپ‌تاپ شیائومی با بدنه فلزی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شرکت شیائومی، به‌شدت در حال گسترش دامنه محصولات خود است و به‌تازگی، شایعاتی درباره لپ‌تاپ این کمپانی انتشار یافته‌اند. برای جزئیات بیشتر درباره این لپ‌تاپ و زمان‌عرضه آن، همراه ترنجی باشید.

از سابقه این شرکت، می‌توان متوجه شد که شیائومی، بهتر از هر برند دیگری بر نیاز مشتریان واقف است. حضور شیائومی در بازار لپ‌تاپ‌ها، احتمالاً چالش جدیدی را برای سازندگان فعال در این بازار ایجاد خواهد کرد. برخی از منابع، خبر داده‌اند که لپ‌تاپ شیائومی در اوایل سال آینده تولید خواهد شد و عرضه آن در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ صورت می‌گیرد.

گفته شده که در ساخت این لپ‌تاپ، از فلز زیادی استفاده شده است اما بنابر سنت شیائومی، این سازنده لپ‌تاپ جدید خود را با حداقل قیمت ممکن عرضه خواهد کرد؛ احتمالاً این موضوع، باعث جذب کاربران محصولات خوش‌قیمت شود.

شیائومی، قصد دارد تا به دیگر سازندگان مطرح این حوزه با تولید یک لپ‌تاپ قابل‌حمل فلزی با نمایشگری بین ۱۲٫۵ تا ۱۳٫۳ اینچ بپیوندد. این لپ‌تاپ جدید بنابر گزارش‌های منتشرشده، سیستم‌عامل لینوکس را اجرا خواهد کرد؛ البته، این موضوع بدین معنی نیست که امکان تعویض سیستم‌عامل برای کاربران فراهم نشده باشد.

علاوه براین، شایعه شده است که هوآوی یک لپ‌تاپ با هدف کاربران حرفه‌ای و تجاری عرضه خواهد کرد. این لپ‌تاپ، احتمالاً از یک درایو خشک (SSD) با پردازنده اختصاصی هوآوی (همانند میت ۸) بهره خواهد برد و بازار محصولات رده‌بالا را هدف قرار داده است.

تمام اخبار منتشرشده، فعلاً در حد شایعه است و باید برای تایید رسمی، مدتی منتظر ماند.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/11/30/xiaomi-laptop-surfaces-online-might-launch-next-year/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی