حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه شده موتورولا (Moto M (XT1663 احتمالا مدل کوچک‌تر سری Moto امسال خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

بر اساس گزارشی که امروز منتشرشده موتورولا دستگاهی به نام موتورولا Moto M تولید خواهد کرد که این محصول به‌تازگی تحت آزمون بنچمارک GFXBench قرارگرفته و با توجه به مشخصات لو رفته از این گوشی می‌توان گفت احتمالاً با مدل کوچک‌تر از پرچم‌دار سری Moto امسال طرف هستیم؛ هرچند که در این گزارش گفته‌شده طراحی این محصول به مدل ۲۰۱۴ سری Moto نزدیک است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید

بر اساس نتایج GFXBench موتورولا Moto M صفحه‌نمایشی ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد داشت، پردازنده‌ی این گوشی از چیپست مدیاتک MT6750 با هشت هسته‌ی ۱٫۹ گیگاهرتزی تشکیل‌شده و پردازنده‌ی گرافیکی آن Mali-T860 خواهد بود. ۳ گیگابایت رم در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز در این گوشی وجود خواهد داشت؛ همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی به‌علاوه‌ی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این گوشی وظیفه‌ی عکس‌برداری و فیلم‌برداری را بر عهده خواهند داشت. ضمناً سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۶ مارشملو خواهد بود.

63

در این گزارش آمده که سنسور اثرانگشت این محصول در پشت‌گوشی با لوگوی موتورولا تلفیق‌شده است و آخرین نکته‌ی جالب درباره این محصول این است که یک دستگاه با مشخصات مشابه در ماه ژوئن با شماره مدل XT1662 (Moto X) تحت آزمون GFXBench قرار گرفت و تنها تفاوت آن استفاده از پردازنده‌ی مدیاتک MT6755 با هشت هسته‌ی ۲٫۱ گیگاهرتزی بود.

انتظار می‌رود موتورولا Moto M همین امسال به بازار عرضه شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumored-Motorola-Moto-M-XT1663-could-be-a-compact-model-for-the-Moto-line_id84649″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
checksec

………………

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش