حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[شایعه]: سامسونگ گلکسی اس۶ اج‌ پلاس به ۴ گیگابایت رم، پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

آخرین شایعه درباره سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس از ویتنام به گوش می‌رسد و می‌گوید که این گوشی به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۵ نیز به ۴ گیگابایت رم مجهز شود و گویا هر دو گوشی، میزان حافظه رم مشابه‌ای خواهند داشت. اگر این شایعه درست باشد، این دو فبلت از اولین دستگاه‌های سامسونگ محسوب می‌شوند که ۴ گیگابایت رم خواهند داشت. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شایعه دیگری به این اشاره‌کرده بود که این گوشی به یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز خواهد شد اما منبع ناشناسی از ویتنام می‌گوید که این گوشی مانند سامسونگ گلکسی اس۶ و سامسونگ گلکسی اس۶ اج به پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ مجهز خواهد شد. این پردازنده می‌تواند بر روی سرعت کلاک سریع‌تر از ۲٫۱ گیگاهرتز که در دو مدل قدیمی‌تر استفاده می‌شود، تنظیم شود. این شایعه همچنین به این اشاره می‌کند که سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد.

این اطلاعات از یک منبع ناشناس منتشرشده است و بهتر است تا زمان عرضه گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ در ماه بعد صبر کینم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Samsung-Galaxy-S6-edge-to-include-4GB-of-RAM-Exynos-7420-SoC-3000mAh-cell_id71948″ background=”#0fc5b7″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا (z best)

من که فک نمی کنم

حسین

فک کنم رسما سامسونگ دیگه همین ۷۴۲۰ رو استفاده کنه رو نوت ۵ به اضافه رم ۴ . تو سامسونگ ویتنام گفته شده یعنی دیگه تایید شده !!!

SaEeD

آخه چه نیازی هست کلاک رو افزایش بده همین کلاک ۲٫۱ کاملا جوابگو هست اگه افزایش بده باعث افزایش گرمای تولیدی و برق مصرفیش میشه

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی