حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: ال‌جی G6 به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد شد

جدیدترین شایعات در مورد پرچم‌دار سال آینده‌ی شرکت ال‌جی از مجهز شدن این دستگاه به اسکنر عنبیه چشم و همین‌طور اضافه شدن سیستم پرداخت موبایلی تازه‌ای که برای رقابت با Samsung Pay آماده شده است، حکایت دارند. ظاهراً هدف شرکت ال‌جی تولید یک دستگاه پرفروش به‌منظور جبران خسارت ۶۷ میلیون دلاری است که بعد از عرضه G5 با آن مواجه شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سیستم پرداخت موبایلی LG Pay که مدت‌هاست شایعه عرضه‌ی آن به گوش می‌رسد با پشتیبانی از سیستم نوین پرداخت MST به‌علاوه‌ی سیستم سنتی کارت‌های مغناطیسی تنها رقیب جدی Samsung Pay خواهد بود که هم‌زمان از هردوی این سیستم‌ها پشتیبانی می‌کند.

برخلاف فروش بسیار خوبی که ال‌جی در فروش سال جاری محصولات لوازم خانگی و تلویزیون‌های خود داشته است؛ این شرکت یک خسارت تاریخی را در بخش موبایل خود نیز تجربه می‌کند. به همین دلیل بازگشت قدرتمند به این بازار با G6 اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

ماه گذشته LG Innotek از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی ال‌جی، یک ماژول اسکنر عنبیه چشم را معرفی کرد؛ اما تائید نکرد که این ماژول در گوشی‌های هوشمند آینده‌ی این شرکت استفاده خواهد شد. در این ماژول دوربین با اسکنر عنبیه ترکیب شده است تا هم هزینه‌ی تولید را کاهش دهد و هم عملکرد آن بهبود پیدا کند.

گلکسی نوت ۷ اولین محصول بازار بود که به اسکنر عنبیه چشم مجهز شده بود که متأسفانه از بازار جمع شد. این تکنولوژی به‌احتمال قوی در پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 نیز بکار گرفته خواهد شد. با توجه به تأخیری که به دلیل فاجعه‌ی نوت ۷ در عرضه‌ی این تکنولوژی رخ داد ال‌جی فرصت پیدا کرد تا با سامسونگ در این زمینه وارد رقابت شود.

هنوز شایعات زیادی پیرامون مشخصات فنی ال‌جی G6 منتشر نشده است؛ با این وجود استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و صفحه‌نمایش QHD در این دستگاه قطعی به نظر می‌رسد، همچنین گفته شده که این شرکت پرچم‌دار بعدی خود را دیگر ماژولار نخواهد ساخت.

به نظر شما ال‌جی G6 باید چه تکنولوژی‌هایی را همراه خود داشته باشد تا به محصولی پرفروش تبدیل شود؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/lg-g6-iris-scanner-removable-battery-mobile-payment-732077/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش