حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید امسال یک مک‌بوک با پشتیبانی از ارتباطات سلولار رونمایی شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل در طول یک سال چند نقطه هیجان انگیز دارد. از کنفرانس توسعه دهندگان گرفته تا رونمایی از آیفون جدید و سپس رونمایی از خانواده مک؛ فعلا دو قسمت را پشت سر گذاشته‌ایم و منتظر هستیم که به مرحله سوم برسیم. مک‌بوک های امسال به نظر من باید یک سری تغییر و تحول اساسی را به خود ببینند. بر اساس گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت TheNextweb منتشر شده است، اپل در فکر رونمایی از یک مک‌بوک با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات سلولار است. در ادامه همراه باشید.

در پتنت‌های پیدا شده از اپل متوجه خواهیم شد که ایده یک لپ تاپ دارای سیم‌کارت جهت استفاده از ارتباطات سلولار ثبت شده است. البته ثبت ایده الزام به اجرا نیست و شاید اصلا روزی چنین لپ تاپی معرفی نشود اما در هر صورت اگر هم وجود این لپ تاپ در آینده‌ای نزدیک محقق شود، به نظر من لپ تاپ بدی نخواهد بود.

بسیاری از اوقات در سفر‌های طولانی مجبور به استفاده از هات اسپات برای لپ‌تاپ خودمان هستیم و چه خوب خواهد بود اگر این ارتباطات به صورت کامل در دستگاه قرار بگیرد. در توضیحات آمده است:

e.g., IEEE 802.11 protocols–sometimes referred to as WiFi), protocols for other short-range wireless communications links such as the Bluetooth protocol, cellular telephone protocols, MIMO protocols, antenna diversity protocols, etc.

ما امسال منتظر هستیم تا لپ‌تاپ‌های اپل به یک قابلیت بسیار اساسی مجهز شوند. تاچ‌آیدی قسمتی است که برای لپ‌تاپ های اپل می‌تواند کاملا هیجان انگیز باشد. البته در تصاویر مفهومی منتشر شده انتظار یک صفحه‌نمایش OLED را هم در بالای کیبورد داشتیم. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/09/apple-patent-macbook-cellular/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

استفاده از اثر انگشت و یا همون تاچ آیدی اپل دیگه خیلی قدیمی و منسوخ شده الان اچ پی لنوو و کلی شرکت دیگه سالهاست که کنار گذاشتن این تکنولوژی رو الان دیگه تکنولوژی اسکنر عینبیه چشم خیلی کاربری تر هست و امنیت بالاتری داره فکر نمی کنم استفاده از سولار پتنت قابل توجهی باشه و الان ثبت شده باشه چون من توی یکی از لپ تاپ های سال ۲۰۱۲ لنوو دیدم که هست ولی مدلش یادم نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....