حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی بروزرسانی جدیدی برای خانواده‌ی اکسپریا زد ۲ و زد ۳ منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از شرکت‌هایی که در بحث بروزرسانی پرچمداران قدیمی خود بسیار فعال است و به‌نوعی تا جایی که امکان داشته باشد از آن‌ها پشتیبانی می‌کند شرکت خوش‌نام سونی است. اکسپریا زد ۲ پرچمدار سال ۲۰۱۴ این شرکت ژاپنی است که همزمان با اسمارت‌فون‌های پرآوازه‌ای همانند گلکسی اس ۵ ٬ لومیا ۹۳۰ ٬ الجی جی ۳ و اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به بازار آمد و هم‌اکنون نیز می‌توان آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب خرید در لیست قرار دارد. کمپانی سونی بروزرسانی کوچکی را برای برخی از دارندگان دستگاه‌های اکسپریا زد ۲ و زد ۳ منتشر کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

سونی در این بروزرسانی فریموری جدید برای اعضای خانواده‌ی اکسپریا زد ۲ و زد ۳ عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشیده است و برخی از مششکلات جزیی را حل و فصل کرده است. این بروزرسانی ویژگی بسیار جذاب STAMINA را به اکسپریا زد ۲ و زد ۳ بازگردانده است.

به دلیل وجود سخت‌افزار مشابه در اکسپریا زد ۳ و زد ۲ سونی ماه‌ها است که آپدیت‌های این دو نسل را با هم عرضه می‌کند. هر دو گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۱ بهره می‌برند٬ ۳ گیگابایت رم در آن‌ها تعبیه شده است و صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی دارند. این بروزرسانی تنها برای اسمارت‌فون‌های زد ۲ و زد ۳ منتشر نشده است و اکسپریا زد ۳ کامپکت٬ تبلت اکسپریا زد ۲ و تبلت زد ۳ کامپکت را نیز شامل می‌شود.

xperia-z3-dual-waterproof-intro-8d4e3aafe600b84720524df7abc78ef4-940

سونی با توجه به وجود قابلیت پیشرفته‌ی ذخیره‌ی انرژی در اندروید مارشمالو و وجود قابلیت دوز از قراردادن قابلیت STAMINA صرف نظر کرده بود. برخی از کاربران به این موضوع اعتراض داشتند و سونی بعد از چند ماه این قابلیت را مجددا به این دو خانواده بازگردانده است. پیش از این بروزرسانی مشابهی تحت این عنوان برای خانواده‌ی زد ۵ و زد ۴ نیز منتشر شده بود.

شما با مراجعه به قسمت تنظیمات و جستجوی بخش Update می‌توانید این فریمور جدید را دریافت کنید. در صورتی که متوجه‌ی تغییری محسوس دیگری جز اضافه شدن حالت STAMINA شدید ما را در جریان بگذارید.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2016/08/04/new-update-23-5-a-1-291-rolls-for-xperia-z2-and-z3-devices/”]xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

احسنت به سونی

IZ.Tech

یکی از عملکردهایی که میشه همیشه به داشتن اسمارتفونهای سونی بخصوص پرچمداراش افتخار کرد اینه که شرکت سونی پشتیبانی عالی داره و تا حد ممکن گوشیتو ساپورت میکنه :rose: :heart:

IZ.Tech

سایت ترنجی عزیز
آقای صدرا مخملی
آقای کمانی
عمدی نوشتم بره برای تایید بخونید 😉
اینارو پوشش بدید :

(……………………………………………………..)

MOAZEZ

سلطان آپدیته دیگه طبیعیه به گوشی سه سال پیشم آپدیت بده

A better life

امکانات فوق‌العاده به جز استمینا اضافه شده
اونایی که اپ کنن متوجه میشن
خداوکیلی آیفون
و تو انرویدی فقط سونی
فوق‌العاده عمل میکنن تو به روز رسانی

Awat

واو
زد۳ مشکی رو نییییگااااااا
به احترامش ۵ دقیقه سکوت
چقدر خوشگله لامصب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com