حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت‌بند ۲ معرفی شد: دستبند سلامتی جدید سونی به همراه سنسور ضربان قلب

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

سونی امروز رسما از اسمارت‌بند ۲ رونمایی کرد. دستبند سلامتی جدید سونی علاوه بر بررسی میزان خواب و میزان ورزشی که کرده اید ضربان قلب شما را هم اندازه‌گیری می‌کند. همچنین چند چراغ LED زیبا و رنگارنگ برای مطلع کردن شما از نوتیفیکشن‌هایتان بر روی این محصول تعبییه شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بر روی هسته اصلی این دستبند هوشمند دو سنسور شتاب‌سنج و ضربان قلب تعبییه شده است که هم ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند و هم می‌تواند میزان تحرک شما را محاسبه کند. همچنین به این دو قابلیت ویژگی بررسی میزان استرس و حالت کلی بدن را اضافه کنید. این دستبند همچنین به طور خودکار میزان خواب شما را اندازه‌گیری می‌کند تا اطلاعات مفیدی در این مورد در اختیارتان بگذارد، همچنین اسمارت‌بند ۲ با یک ویبره ملایم شما را از خواب بیدار می‌کند. اسمارت‌بند ۲ سونی از گواهینامه IP68 برخوردار است که خبر از مقاومت این محصول در مقابل گرد‌ و خاک و آب می‌دهد. شما می‌توانید از این دستبند تا عمق ۳ متری در آب به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کنید.

j2

نسل دوم دستبند هوشمند سونی به چند چراغ LED از نوع RGB مجهز شده است برای همین هنگامی که نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید این چراغ‌ها در کنار یک ویبره ملایم شما را از نوتیفیکشن جدید مطلع می‌کند در نهایت باید بگوییم که این دستبند با تمامی محصولات سونی و تمامی محصولاتی که از اندروید ۴٫۴ و بالاتر استفاده می‌کنند کار می‌کند. نکته مثبت درباره این دستبند هماهنگی آن با سیستم عامل iOS نسخه ۸٫۲ و بالاتر است. باتری این دستبند همچنین پیشرفت مناسبی داشته است. حال می‌توانید آنرا در کمتر از یک ساعت شارژ کنید و به مدت دو روز از آن استفاده کنید. این محصول با قیمت ۱۳۲ دلار در ۶۰ کشور مختلف در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد.

Sony-SmartBand-2 (1)

Sony-SmartBand-2 (2)

Sony-SmartBand-2 (3)

Sony-SmartBand-2

نظر شما چیست؟ آیا از این دستبند نظرتان را جلب کرده است؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-SmartBand-2-goes-official-fitness-and-sleep-tracker-equipped-with-heart-rate-sensor_id72853″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
(Feili(Askari

زیبا و شیک
بهترین امکانات رو داره ( سنسور شتاب‌سنج و ضربان قلب و ضد آب و …)
Sony Make.Believe B-)

Myxperia

خیلی زیباست و تازه محصول به این کوچکی ضد آب هم هست و امکانات خیلی جالبی هم داره…
زیبایی، کیفیت و امکانات عالی.

shahab

نسبت به نسل ۱ پیشرفت خوبی داشته و تکمیل شده :heart: خیلی هم ساده و شیک، بله واقعا سنسور ضربان قلب نیازه رو دستنبد عالیه و بیشتر از حالت تشخیص استرس و حالت بدنش خوشم اومد ^__^ باطریشم عالی شده و مقاومت آبش خیلی پیشرفت کرده که تا ۳ متر، حالا کسی ۳ متر نمیره باهاش اما آدم خیالش راحته راحته زیر بارون، واقعا ساعت هوشمند هنوز دلیل خاصی برای خرید نداره اما خوشگلن ولی دستبند هوشمند عالی و کاملا بنیاز آدم میاد، اگه بیاد میخرمش، اگه تو ایران زیاد گرونش نکن که اوایل نزدیک ۳۵۰ یا ۴۰۰ قیمت داره بعدا میاد زیر ۳۰۰، این نسل ۲ دستبند بدون نمایشگرش بود، مشتاقانه منتظر نسل ۲ smart band talk. هم هستم، امیدوارم. پیشرفت های خوبی بکنه :rose:

Mr pixel

امیدوارم واچ چهار هم مثل این کاملتر بشه وهر چه زودتر معرفیش کنه.
این سینک شدن با ios
به کار من که خیلی میاد.

فقط ایرادی که امیدوارم برطرف شده باشه استقلال دستبند که تو نسل یک نبود.
نسل یک اگه گوشیت همراهت نبود هیچ فعالیتی رو ثبت نمیکرد.یعنی حافظه نداشت که ذخیره کنه بعد به گوشی انتقال بده.این خیلی بد بود.
فک کنم لایف لاگ باید آپدیت بشه به زودی چون ضربان نداره هنوز

I LOVE SONY

چه زیباست

Moazez

این نسخه ۲ اسمارت بند هست، نسخه ۲ اسمارت بند تاک هم در راهه

Moazez

واقعا عالیه

Reza la

یک مزیت خیلی بزرگ مچ شدن با ios به نظرم،اونایی که آیفون دارن میتونن با هزینه ی کم این بند و داشته باشن البته هزینه ی کم به نسبت سایر محصولات آیفون!!! تنها دلیلی که نزاره این بند فروش بالایی داشته باشه میتونه تبلیغات سونی باشه و امیدوارم اینجوری نشه چون بند کاملی هست از هر نظر

shahryar

ساده،شیک،با امکانات خوب

zeo1

ضد آب بودنش واقعا منو خوشحال کرد، واسه کسایی مثل من که استخر زیاد میرن دوست دارن زیر آب رکورد بزنن فوق العادست

SONY 1946

واقعا زیبایی و کیفیت و امکاناتی که محصولات شرکت SONY دارن،شرکت دیگه ای نداره
سونی نشون داد زیبایی در سادگی هست

Mr.MJ

بیاد ایران سریع میخرم یکی شو،بسیار عالیو جذابه

iman

خوشحالم کسی ایراد نگرفت 😐
زیباست و کارآمد !
زنده باد سونی ! همیشه منو خوشحال کرده و خواهد کرد

ЖǷΣRÏA

خیلی دوس دارم وقتی اومد یکی بگیرم

fardidfattahi

کوچک، زیباست…

Dontbon

منتظرم بیاد با Z3+ بترکونیمش B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs