حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی، قابلیت Remote استریم را برای سیستم‌عامل ویندوز و مک عرضه خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تنها چند روز پس از انتشار برنامه غیررسمی Remote Play PC که امکان استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را برروی رایانه‌های‌شخصی فراهم می‌کرد، سونی رسماً اعلام کرد که برروی برنامه‌ای مشابه مشغول به‌کار است. برای جزئیات بیشتر درباره این برنامه، همراه ترنجی باشید.

مدیر استودیوی جهانی سرگرمی‌های کامپیوتری سونی، آقای شوهی یوشیدا در توئیتر خود اعلام کرده است که این شرکت، برروی برنامه اختصاصی خود برای استریم بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ برروی رایانه‌های شخصی (PC) مشغول به‌کار است و سونی، در نظر دارد تا آن‌را برای مک‌بوک‌ها عرضه نماید. وی در این‌باره، می‌گوید:

برخی از کاربران، می‌پرسند که آیا ما برنامه‌ای برای استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۴ برروی رایانه‌های شخصی داریم یا خیر؛ پاسخ، بلی است. در واقع، ما در تلاش هستیم تا یک برنامه‌رسمی را بدین‌منظور برای رایانه‌های شخصی و مک‌بوک‌ها عرضه نماییم.

البته، آقای یوشیدا درباره زمان‌عرضه این برنامه و نحوه کار آن صحبتی نکرده است. قابلیت Remote استریم، پیش‌تر نیز برای کنسول پلی‌استیشن ۳ ارایه شده بود. با این‌حال، سونی، امکان استریم بازی‌ برای کنسول‌های خود را تنها به برخی از محصولات اختصاصی نظیر پلی‌استیشن ویتا، گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا و تلویزیون سال‌گذشته پلی‌استیشن خود محدود کرده است.

با عرضه این برنامه برای رایانه‌های‌شخصی و مک‌بوک‌ها، انتظار می‌رود سونی در حوزه استریم بازی‌ها با مایکروسافت وارد رقابت تازه‌ای شود. کاربران کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت، هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های این کنسول دوست‌داشتنی را برروی رایانه‌های شخصی خود با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، با رزولوشن Full HD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استریم نمایند.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/sony-confirms-remote-play-streaming-is-coming-to-windows-and-mac” icon_color=”169e83″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza karami

ایول دمه سونی و پلی استیشن گرررررم.داره کولاک میکنه.بازیا پلی ۲ رو که میشه اجرا کرد رو پلی۴٫الانم که استریم رو پی سی تا چن ماه دیگه هم پلی استیشن وی آر میاد.فقط یچیز کم داره،اونم اجرای بازیای پلی۳ که اگه این کارم بکنه که دیگه فاتحهه ایکس باکس خوندس.البته بعیده بازیا پلی ۳ روش اجرا شه متاسفانه.

Mohammad Ghasemi

ایول سونی
نمیدونم اخه کی میره ایکس۱ بخره ؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی