حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سومین تیزر هواوی میت ۹ (Mate 9) با تمرکز بر دوربین منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

این سومین تیزر رسمی هواوی برای معرفی رسمی میت ۹ (Mate 9) است. این انتشار تیزرهای مختلف با فاصله زمانی معین برای یک دستگاه خاص نشان از اهمیت ارایه در پیش برای هواوی دارد و مشخصا می خواهند تنور را داغ کنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر هواوی و تیزرهای قبلی را با هم ببینیم و مرور کرده تا شاید سر نخ بیشتری برای فهمیدن موارد بیشتر پیش از موعد معرفی بدست آید!

huawei-mate-9-tiser

اولین تیزر را با هم دیدیم و در ترنجی خواندیم که شاید در نگاه اول آن را یک خودرو ببینید و تصور کنید منظور هواوی از آن سرعت دستگاه باشد. این نیز محتمل است اما اجازه بدهید گریزی بزنیم به احتمال زوم ۴X اپتیکال در میت ۹ پلاس! حتما مطلب آن را به یاد دارید که زیرساخت مورد نیاز برای ارائه زوم ۴ برابری بدون افت کیفیت را بر شمردیم و بر اساس طرحی لو رفته، یکایک آنها رد شدند! حال متصور باشد که این تصویر طراحی پشت دستگاه را نشان دهد و آن برجستگی برای دوربین باشد! البته بزرگ به نظر می رسد و احتمال این نظر ما در ترنجی کم باشد اما احتمال خیلی بعیدی نیست اگر قیمت احتمالی ۱۳۰۰ دلار را در کنار شایعه زوم ۴x بگذارید و البته به شعار نوشته شده توسط هواوی روی این تیزر، یعنی a step ahead توجه کنید!

huawei-mate-9-2

تیزر دوم اما تاییدکننده نام است، همانطور که در تصویر بالا می بینید یک عدد ۹ درون قابی است که می تواند یک تلفن همراه هوشمند باشد، البته هیچ بعید نیست که این ۹ به شکل دیگری نیز در خود میت ۹ حضور داشته باشد.

huawei-mate-9

آخرین تیزر هواوی که اما امروز منتشر شده است اشاره به دوربین دارد. در کادری که گفتیم می تواند میت ۹ باشد یک عکاس نشسته است که به دور دست نگاه می کند و قصد ثبت صحنه ای را دارد. نمی توان هیچ مولفه مشخصی دال بر اشاره به قابلیت ۴X زوم اپتیکال که شایعه شده است، پیدا کرد اما دوست داریم این موضوع رخ بدهد! چرا که زوم اپتیکال علاوه بر بزرگنمایی بدون افت کیفیت، به معنی لنزی با قابلیت تله هم هست که برای عکاسی موبایل ها که عموما واید هستند، زمینه جدیدی به شمار می رود.

نظر شما چیست؟ چه احتمالاتی می دهید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/new_huawei_mate_9_teaser_focuses_on_devices_camera-news-21303.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)