حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه تلفن هوشمند اچ تی سی در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اچ‌تی‌سی تاکنون گوشی‌هوشمند قابل توجه و بزرگی عرضه نکرده اما HTC 10 تاحدودی محصولی بزرگ محسوب می شد. اما شرکت تایوانی در تلاش است تا گوشی‌های‌هوشمند رده‌بالای بیشتری در سال ۲۰۱۷ ارائه دهد که براساس گزارش‌های جدید چند مدل آن سه ماهه نخست عرضه می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش جدیدی که از تایوان منتشر شده، سه مدل تلف‌ هوشمند اچ‌تی‌سی در نیمه نخست از راه می‌رسند. اخیرا بود که این شرکت دعوت‌نامه رویداد ۱۲ ژانویه را ارسال کرده و روی دعوت‌نامه جمله For U را نوشته که اطلاعات بیشتری نمی‌توان از آن کسب کرد.

البته ممکن است در ۱۲ ژانویه هدست جدید Vive معرفی شود. براساس گزارش‌های قبلی، پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی در ایالات‌متحده عرضه نمی‌شود زیرا منابع موردنیاز کافی برای عرضه پرچمداران خود در این منطقه نداشته و از این رو با مشکلی رو به رو است.

این گزارش می‌گوید یکی از مدل‌ها پرچمدار و دو مدل دیگر میان‌رده هستند. به هر حال مشخص نیست سه مدل در چه نمایشگاهی رونمایی می‌شوند و برای عکس اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/three-new-htc-smartphones-released-in-q1-2017/”]ubergizmo[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rohollah7

به امید موفقیعت htc

Amir.M98

واقعا متاسفا برای سایتی مثل ترنجی که با این همه سابقه که تو نوشتن اخبار تکنولوژی داره همچین جمله بندی ضعیفی داشته باشه،فقط سامسونگ و ایفون خوبن اصن!!!

b@b@ck

“HTC 10 تاحدودی محصولی بزرگ محسوب می شد”
تا حدودی یعنی چی ؟
چیش ضعیف بود؟
\ :

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH