حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه‌گانه اکسپریا زد ۵ سونی (Xperia Z5) در ماه آینده، به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت خواهند کرد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

بنابر یک گزارش که اخیراً از سوی یک روزنامه‌نگار معروف، منتشر شده است؛ سه‌گانه اکسپریا زد ۵ در ماه ژانویه ۲۰۱۶، به‌روزسانی اندروید ۶٫۰ (مارشمالو) را دریافت خواهند کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در این گزارش آمده است که مدل‌های دیگر سری «اکسپریا»، این به‌روزرسانی را پس از سه گوشی اکسپریا زد ۵، زد ۵ پریمیوم و زد ۵ کامپکت دریافت خواهند کرد. در بین این سه‌مدل، تفاوت‌هایی وجود دارد؛ زد ۵ پریمیوم به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند در جهان، به نمایشگر ۴K مجهز شده است. با این‌حال، نمایشگر مذکور تنها برای نمایش عکس‌ها و محتوای چندرسانه‌ای خاص، از این رزولوشن استفاده می‌کند و در حالت عادی، رزولوشن آن به Full HD محدود شده است.

rk

در ماه اکتبر، اعلام شده بود که به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ (مارشمالو)، قابلیت Stamina Mode سری اکسپریا زد ۵ سونی را بهبود خواهد بخشید. این قابلیت با غیرفعال کردن برنامه‌های پس‌زمینه، ماندگاری باتری را افزایش می‌دهد. هنگامی‌که این قابلیت فعال است، با خاموش‌کردن نمایشگر گوشی، برنامه‌ها دیگر همگام‌سازی نمی‌شوند؛ داده‌های تلفن‌‌همراه غیرفعال می‌شود اما کاربران، هم‌چنان می‌توانند تماس دریافت نمایند یا از پیامک‌های دوستان خود، اطلاع یابند. با فعال‌شدن Stamina Mode، استفاده از هشدار زنگ ساعت هم‌چنان ممکن است و حتی برنامه پیش‌نصب تقویم، کار می‌کند.

علاوه براین قابلیت که تا ۴۰۰ درصد در ماندگاری شارژ باتری موثر است، اندروید ۶٫۰ از قابلیتی به‌نام Doze استفاده می‌کند که با غیرفعال بودن گوشی، آن‌را به خواب عمیق فرو خواهد برد. در کنار این قابلیت، بهبودهای دیگری در سیستم‌عامل اندروید با این به‌روزرسانی، دیده می‌شود که تجربه آن‌ها برروی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سونی مطمئناً جذاب خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z5-to-receive-Android-6.0-update-next-month_id76340″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

با توجه به اینکه شباهتهای سخت افزاری بسیاری باهم دارن این سه مدل انتظار بروزرسانی هرسه مدل تو زمان نزدیک بهم زیاده و خیلی هم خوبه…..ای کاش سامسونگ هم بیاد همین کارو بکنه چون اس۶ها و نوت۵ ازنظر سخت افزاری خیلی شبیه هم هستن و فرصت خوبی برای بروزرسانی سریعه

Ali

اصلا بحث اپدیت سونی که میشه من یاد اس پی می افتم و کیت کتی که بهش داده نشد.گوشی خوبی بود حیف 🙁

Farzad Abdi

تا اونجایی که من میدونم اس پی کیت کته آخرین آپدیتش

Moazez

بسیار عالی. ولی کاش z3+ این اسمارت فون دوستداشتنی هم از لحاظ آپدیت build numberاش یکی بشه با خانواده z5 و با اینا آپدیت بگیره همزمان. مثل z2 که سونی بیلدنامبرشو با z3 یکی کرد تا همزمان به جفتشون آپدیت بده.

JOHN

ایشالله که باگ نداشته باشه. 🙂
باگ هاشو هم کامل برطرف کنه نه نصف و نیمه

Hoseyn Zx

همه گوشیها باگ دارن … توقعت رو نبر بالا ….
مطمئنا این گوشی و گوشیهای دیگه که بروز رسانی میشن به اندروید مارشمالو باگ هایی دارن که بعضیهاش که مربوط میشه به سونی حل میشه با اپدیت های جدیدتر ولی اون دسته باگ هایی که مربوط به اندروید میشه رو باید منتظر نسخه جدیدتر از ۶ بمونی …
من فقط انتظارم از شرکت ها اینه که… باگ داشته باشه اشکال نداره ولی باگی نباشه که تو چشم باشه و روی اعصاب پیاده روی کنه … :rose: (مثلا مشکل مدیریت رم )… :rose:

SAYROS

انشالا بروزرسانی خوبی باشه

حَمید

نسخه مفهمویش رو فلش زدم،
فوق العادست، طوری که وقتی برگردوندم به اندروید ۵ نمیتونستم باهاش کار کنم، دوباره برگشتم به اندروید۶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی