حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم سیستم‌عامل iOS در بازار آمریکا افزایش یافت ؛ اپل‌موزیک در بین ۱۵ اپلیکیشن برتر قرار دارد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

نام comScore را شنیده‌اید. اخرین اطلاعاتی که از این سازمان برای شما منتشر کردیم، مربوط به بازه سه ماهه اول سال بود که در تاریخ ۱۶ خرداد مطالعه کردید. اکنون سه ماه به جلو تر می‌آیم تا ببینیم اوضاع شرکت ها و سیستم عامل های مطرح در بازار آمریکا به چه صورت است.

در سه ماهه بعدی اپل توانسته است رشد ۱٫۱ درصدی داشته باشد. هم اکنون در بازار آمریکا ۴۴٫۲ درصد اسمارت فون ها در اختیار شرکت اپل قرار دارد. برای شما گفته بودیم که در بازار آمریکا، رشد شرکت های خارجی بسیار سخت خواهد بود. در نتیجه منتظر رقم ها بسیار خوبی حتی برای سامسونگ نیستیم اما به هر حال این شرکت با کاهش ۱٫۳ درصدی هم اکنون در جایگاه دوم با ۲۷٫۳ درصد قرار دارد. الجی و موتورولا کاهش را به خود ندیده اند و با درصد های ۸٫۷ و ۴٫۹ به رتبه های سوم و چهارم دست پیدا کرده اند. اچ‌تی‌سی نیز با کاهش ۰٫۲ درصدی در جایگاه بعدی قرار دارد.

241825-1280

رقابت بین اندروید و iOS بسیار نزدیک است. در سه ماه دوم در نظر گرفته شده، اندروید کاهش ۰٫۸ درصدی داشته است اما با ۵۱٫۴ درصد، مالک اصلی بازار خواهد بود. سیستم عامل اپل ۱٫۱ درصد رشد داشته است و اکنون سهم ۴۴٫۲ درصدی از کل بازار را دارد. مایکروسافت با ۰٫۱ کاهش در رتبه سوم با ۲٫۹ درصد قرار دارد. هنوز هم در بازار آمریکا درصدی از افراد دارای سیستم عامل سیمبین هستند و این میزان کاملا ثابت مانده است!

241828-1280

نگاهی به ۱۵ اپلیکیشن پر کاربر داشته باشیم. اپلیکیشن های زیر، از جمله اپلیکیشن‌هایی به حساب می‌آید که اگر شما به آمریکا بروید در دست بیشتر افراد قرار دارد پس با توجه به دو گفته بالا، رشد آیفون و درصد بالای iOS این که کاربران اپلی برای موزیک خود نیز از اپل‌موزیک استفاده کنند، کاملا طبیعی خواهد بود.

241831

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.iclarified.com/51202/ios-market-share-increases-in-the-united-states-apple-music-makes-list-of-top-15-apps-chart” target=”blank” background=”#159f84″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نيما

اون دوستانی که میگفتن apple music به هیچ جا نمیرسه ، بیاید خوب به جدول توجه کنید :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....