حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهام سامسونگ به بالاترین ارزش ممکن در بازه اخیر رسید؛ ارزش شرکت برابر با ۲۲۴ میلیارد دلار است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اگر برگردیم به چند ماه پیش، اوضاع سامسونک و اوضاع سهام این شرکت اصلا در  حال و هوای خوبی نبود اما بیایید یک واقعیت را بگوییم. اکنون، حال شرکت در بهترین حالت ممکن قرار دارد و اگر بگوییم سونامی نوت ۷ تمام شده است، صحبت اشتباهی نیست! در ادامه همراه باشید.

در گزارش‌های قبلی داشتیم که سامسونگ به دلیل اتفاق رخ داده برای نوت ۷ نزدیک به ۵ میلیارد دلار از دست داده است اما با توجه به گزارش منتشر شده در امروز صبح شاهد هستیم که شرکت با توجه به یک رویکرد جدید در بازار مجدد ۹ میلیارد دلار جذب کرده است. این رقم سامی را به بالاترین حد خود در بازه اخیر خواهد رساند. سامسونگ پروموشن‌های زیادی را در بازه گذشته داشته است و همین باعث شده که اوضاع مالی به ثبات خوبی برسد و حداقل ممکن از یک تشنج دربیاید.

اخیرا لازم به ذکر است که سامسونگ صحبت های جدیدی برای حضور قوی‌تر در بازار آمریکا داشته است و سرمایه گذاران بیشتری را هم جذب کرده است. همچنین سامسونگ در تلاش است که تغییرات سازمانی جدیدی را هم اعمال کند و شرکت‌های وابسته که آنچنان سودی خوبی را برای سامسونگ رقم نزده‌اند، از خود سامسونگ جدا کند تا ساختار کلی شرکت بسیار منظم تر و پر سودتر باشد.

هر سهم سامسونگ در چهارشنبه شب به ۱,۴۹۶٫۷۴ دلار رسید و ارزش کلی شرکت هم اکنون ۲۲۴ میلیارد دلار است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-shares-soar-to-an-all-time-high-company-is-now-valued-at-224-billion-USD_id88448″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....