حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ و رونمایی از مدل‌های Galaxy A 2017 ضد آب در CES 2017 !

شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات سری جدید A شامل (Galaxy A3 2017, Galaxy A5 2017, Galaxy A7 2017) می باشد. اما تنها چندی پیش از رونمایی این محصول جدید خود، اقدام به افشای یکی از قابلیت‌های ویژه این سری از تولیدات خود کرد.

در عکسی که بخش موبایل سامسونگ مالزی در حساب توییتر خود به تازگی منتشر کرده است، به وضوح بیانگر تأکیدی بر واقعیت ضد آب بودن این محصول می باشد. در عکس ارسال شده توسط شرکت سامسونگ نوشته شده است “همه چیز با سری A شروع می شود، نفس خود را حبس کنید”؛ همچنین این عکس همراه با قطرات آب می باشد که باز هم به نوبه خود تأکیدی دیگر بر ضد آب بودن این محصول دارد.

سامسونگ

در پی شایعات اخیر درباره مدل جدید سامسونگ، این گونه برداشت می شد که فقط Galaxy A7 2017 دارای استاندارد IP68 (استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) می باشد، اما به واسطه ارسال این تصویر توسط تیم سامسونگ مالزی در حساب توییتر خود، می شود امیدوار بود که مدل‌های دیگر سری A سامسونگ، یعنی Galaxy A3 2017 و  Galaxy A5 2017 نیز، از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

گوشی‌های سری Galaxy A 2017 ممکن است در نمایشگاه CES 2017 که در تاریخ ۵ الی ۸ ژانویه برگزار می شود، رونمایی شوند. از آنجایی که برخی از مدل‌های ۲۰۱۶ از سری گوشی‌های Galaxy A سامسونگ هم اکنون در ایالات متحده جهت خرید در دسترس عموم قرار دارند، می توان کاملاً اطمینان داشت که سری ۲۰۱۷ از این محصول سامسونگ نیز در برخی از نقاط ایالات متحده منتشر خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A-2017-water-resistance_id89419″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dalga

یه قیمتی میذاره روش هم پای پرچمدارا چه فایده

L_NINO

بله درست موافقم
من میخوام گوشیم رو عوض کنم؛میخواستم وقتی این سری اومد مدل a5 رو بگیرم ولی وقتی قیمت هاش رو دیدم دو دل شدم چون اختلاف قیمتش با پرچمدار (حالا یا اس ۷ یا اچ تی سی ) خیییلییی نیست
تقریبا ۵۰۰٫۰۰۰ اختلاف داره عوضش مطمئن هستی یه چیز خوب میگیری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی