حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید مک بوک پرو ۲۰۱۶ از دو هفته دیگر برای خرید در دسترس خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

اهالی اپل امروز از سه مک بوک جدید پرده برداشتند. دو مدل جدید که دارای تاچ بار می‌باشند ، از دو الی سه هفته دیگر برای خرید در دسترس خواهد بود.

مک بوک پرو‌های جدید اپل دارای مشخصات بسیار قدرتمند و طراحی جدید می باشند. این مک بوک‌ها از دو الی سه هفته دیگر برای خرید دسترس خواهند بود. استفاده از پردازشکرهای جدید ، طراحی اصلاح شده ، ترک پد بزرگتر و تاچ پد جدید ، از جمله ویژگی‌های جدید مک بوک پروهای جدید به شمار می‌رود.

اگر همه چیز خوب پیش برود ، این دو لپتاپ جدید بزودی برای خرید در دسترس خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

آقای کمانی لطفأ یک مقایسه بین سرفیس بوک آپدیت شده جدید و مک بوک های جدید اپل بزارید در حال حاضر مک بوک یک لپ تاپ osx معمولیه که یه نوار لمسی و یک سنسور اثر انگشت که کلی سال پیش توی محصولات اچ پی و دل و ایسوس و سونی و توشیبا و ایسر و کلی شرکت کم نام و نشان تر چینی هم بوده که تشخیص چهره سه بعدی سرفیس ها چیزی ازش کم ندارن و سرفیس بوک یک لپ تاپ هیبریدی ۲ در ۱ هست که در مواقع نیاز تبدیل به یک تبلت قدرت مند ۱۳٫۵ اینچی می شه داری قلم و دی آل که از تمام آیپدهای اپل قویتر هست و در مواقعی که به قدرت پردازش گرافیکی بیشترنیاز بود به داک متصل میشه که در دل خودش کارت گرافیک قدرت nvidia رو جا داده و در این حالت باتری قدرتمند تری در دسترس داری حتی میشه صفحه نمایش رو برعکس روی لپ تاپ قرار دارد و از تمام قدرت پردازنده گرافیکی و باتری به صورت یک میز کار استفاده کرد که انگار داری روی کاغذ طراحی می کنی یا می نویسی صفحه لمسی در راحت ترین حالت زیر انگشتان شما قرار می گیره منتظر تحلیل و مقایسه این دو محصول از دید ترنجی هستیم با تشکر

grimm

ممنون از قلم زیبایت و بزرگواری دوست عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com