حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس Google+ Photos به نفع Google Photos تا ماه آینده به صورت کامل غیر فعال می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

پس از حذف شدن نرم‌افزار گالری از اندروید و جایگزینی آن با نرم‌افزار Google Photos، حال زمان آن رسیده تا یکی دیگر از سرویس‌های گوگل فدای کیفیت و سرعت عمل بهتر Google Photos شود. این سرویس که با نام سرویس Google+ Photos شناخته می‌شد، قرار است از تاریخ ۱ آگوست ( برابر با ۱۰ مرداد ) از دسترس خارج شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، قرار است این سرویس در ابتدا از اندروید شروع به غیرفعال شدن کند. پس از اندروید، نوبت به نسخه وب و نسخه iOS این سرویس می‌رسد. اگر نگران از بین رفتن عکس‌ها و ویدیوهای خود با از دسترس خارج شدن این سرویس هستید باید گفت که گوگل تمامی عکس‌ها و ویدیوهای شما را در سرورهای ابری خود ذخیره خواهد کرد.

شاید این کمی سخت باشد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را از یک سرویس قدیمی به یک سرویس جدیدتر منتقل کنید، اما از دست دادن آن‌ها بسیار سخت تر خواهد بود. با این وجود می‌توان با اطمینان گفت که نرم‌افزار و سرویس Google Photos بسیار زیباترو ساده‌تر از Google+ Photos می‌باشد و با خدمات بسیار بهتر خود این پتانسیل را خواهد داشت که بتواند بزودی برای همه جا بیافتد.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/7/21/9008211/google-plus-photos-closing-google-photos” background=”#0fc5b7″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sasan Entezari

کسی میمونه گوشیه داخل عکس چیه؟ فکر نکنم نکسوس باشه

arasharash

نکسوس ۶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....