حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود سرفیس پرو ۴ اکتبر (مهر ماه) امسال معرفی شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همه چشم ها به سوی مایکروسافت است تا این کمپانی قدرتمند، ویندوز جدید خود را که با نام ویندوز ۱۰ جا افتاده است، به صورت عمومی عرضه کند. با از راه رسیدن ویندوزی جدید، همه ما انتظار گجت با سخت افزاری قوی را از سوی مایکروسافت خواهیم داشت. بر اساس گمانه زنی های انجام شده، به نظر می‌رسد این کمپانی در حال تهیه تبلتی جدید است. تبلتی که احتمالا سرفیس پرو ۴ نام خواهد گرفت و در اکتبر امسال معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس گفته های Digitimes این تبلت به احتمال زیاد همانند پرچم دار فعلی مایکروسافت یعنی سرفیس پرو ۳ ، همانقدر لاغر و نحیف خواهد بود. همچنین بسیاری از ویژگی هایی که Surface Pro 3 دارد مانند صفحه نمایشی بزرک را نگه خواهد داشت. علاوه بر این، این تبلت قدرتمند بدون شک از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده خواهد کرد. همچنین احتمالا از پردازنده Intel Skylake processor در این تبلت استفاده شود. یک عدد حافظه SSD با حجم ۲۵۶ گیگابایت از سوی سامسونگ این تبلت در حال تولد را، پرسرعت تر از قبل خواهد کرد.

البته لازم است کمی دیگر صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از این تبلت بدست آوریم. البته باید گفت که مایکروسافت وعده هیچگونه تبلت سرفیس پرو را نداده است. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید، صبر است تا ببینیم اینبار مایکروسافت چگونه طرفداران و منتقدانش را غافل گیر خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/surface-pro-4-launch-expected-this-october/?utm_source=mainrss”]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....