حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ SM-W2017 یک موبایل تاشو پرچمدار با اسنپدراگون ۸۲۰ در رنگ رزگلد دیده شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ یک سری مدل های خاص برای اقشار خاص دارد که هیچوقت از تولید آن ها خسته نمی شود و هر ساله آن ها را به روز می کند. یکی از این مدل ها یک موبایل تاشو پرچمدار اندرویدی است که برای علاقه مندان به این فرم موبایل می تواند تنها انتخاب موجود باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ SM-W2017 را بیشتر بشناسیم.

the-samsung-manufactured-android-powered-sm-w2017-clamshell-is-cleared-to-move-on-by-tenaa-2

تصویری که بالاتر می بینید، مربوط به رنگ طلایی سامسونگ SM-W2017 است که چند روز پیش لو رفته بود، امروز این دستگاه در رنگ رزگلد لو رفته است که در ادامه تصاویر آن را خواهیم دید اما پیش از آن نگاهی خواهیم داشت به مشخصات احتمالی این دستگاه.

همانطور که می بینید، این موبایل تاشو اندرویدی با حسگر اثرانگشت در پشت، حسگر ضربان قلب و پشت شیشه ای و دو لبه خمیده دیده می شود. بدین صورت سامسونگ برای اولین بار از حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه استفاده کرده البنه برای چنین فرم موبایل تاشو نمی توان جای بهتری را تصور کرد، چرا که این SM-W2017 دارای دو نمایشگر، یکی در داخل و یکی در بیرون درب دستگاه است. بدین صورت حسگر اثرانگشت باید جایی باشد که چه با درب بسته و چه با درب باز بتوان دستگاه را باز کرد.

the-samsung-manufactured-android-powered-sm-w2017-clamshell-is-cleared-to-move-on-by-tenaa-1 the-samsung-manufactured-android-powered-sm-w2017-clamshell-is-cleared-to-move-on-by-tenaa

سامسونگ SM-W2107 از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد، علاوه بر این حافظه داخلی برابر ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. پورت ارتباطی این دستگاه از نوع Type C حدس زده می شود. انتظار می رود SM-W2017 فقط در بازار چین عرضه شود و سامسونگ برنامه ای برای عرضه آن خارج از این بازار نداشته باشد. قیمت احتمالی ۱۵۰۰ دلار به شما این دید را می دهد که بیشتر قرار است با یک دستگاه لاکچری و برای قشر خاصی از کاربران رو به رو شویم چرا که در بازار چین با چنین قیمتی می توانید چهارتا و نصفی(!) پرچمدار با چیپسن اسنپدراگون ۸۲۰ بخرید!

نظر شما درباره موبایل تاشو هوشمند سامسونگ یعنی SM-W2017 چیست؟ علاقه ای به این فرم موبایل دارید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-Samsungs-high-end-Android-flavored-clamshell-wearing-Rose-Gold_id87221″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

جالبه .ولی گرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)