حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ و KT شبکه‌های ۵G را برای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ آماده می‌کنند

دو شرکت سامسونگ و KT اعلام کردند که با همکاری یکدیگر موفق به راه‌اندازی آزمایشی شبکه ۵G شده و تصمیم دارند این شبکه ارتباطی تازه را به‌صورت آزمایشی برای اولین بار در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ به عموم عرضه کنند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

باوجوداینکه شبکه‌های ۵G برای عرضه‌ی عمومی در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده‌اند اما این خبر نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها می‌توانند تجربه‌ی کوتاهی از این نوع ارتباط را داشته باشند؛ هرچند که عرضه‌ی جهانی این تکنولوژی به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، تولیدکنندگان چیپست‌های پردازنده و اپراتورهای تلفن همراه نیز بستگی خواهد داشت.

بستر این تکنولوژی مهیا شده، کوآلکام مودم‌های X50 را با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ۵G تولید کرده و اپراتورهایی از جمله Verizon و T-Mobile نیز آزمایش استانداردهای مورد نیاز این شبکه‌ها را آغاز کرده‌اند.

شبکه‌های ۵G سرعت انتقالی تا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه خواهند داشت همچنین تا سال ۲۰۲۰ نرخ جابجایی اطلاعات ۳۰ برابر خواهند شد؛ به‌علاوه تجهیزات اپراتورها نیز کوچک‌تر و درعین‌حال گسترده‌تر می‌شوند، به‌عنوان‌مثال در لامپ‌های خیابان و ایستگاه‌های اتوبوس هم آنتن نصب خواهند کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-and-KT-to-have-5G-connectivity-ready-for-the-2018-Winter-Olympics_id87153″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

سامسونگ پیشرو در فناوری
فکرشو بکن اگه سامسونگ نبود چی میشد اصلا تکنولوژی پیشرفت میکرد ؟ واقعا سامسونگ به بشر خدمت بزرگی کرد

Phenomenalll30

عاااااااالیه بهترین خبر ممکن برای دوستداران تکنولوژی !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش