حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی در لیست یکی از وب‌سایت‌های خرده فروش آنلاین قرار گرفت

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

یک دستگاه از سامسونگ را فراموش نکرده بودیم؟ بله دقیقاً مدل مینی که نزدیک بود از ذهن ما فراموش شود ولی خب با تشکر از سامسونگ که اجازه نداد سیاست تعدد مدلش دچار خدشه شود (طنز). اگر نگاهی نیز به آمار ارائه‌شده داشته باشی، متوجه خواهیم شد که افراد زیادی هستند که هنوز به دنبال دستگاه کوچک خواهند بود اما مسئله اصلی بین شرکت‌های مختلف مینی بودن یا کامپکت بودن است که تفاوت اصلی را نشان می‌دهد. در ادامه همراه باشید.

دریکی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین در امارات متحده عربی دستگاهی تازه به ثبت رسیده است که موضوع اصلی صحبت ما خواهد بود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی! این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی از نوع آمولد است که چیپستی شش هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز همراه با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در زیر آن قرارگرفته است.

اگر به قسمت دوربین نگاه داشته باشیم، اس ۶ مینی دارای یک دوربین ۱۵MP به‌عنوان دوربین اصلی و دوربین ۵MP در جلو دستگاه است. در مورد باتری و دیگر مشخصات اطلاعاتی منتشرنشده است اما می‌دانیم که گواهی پی‌پال را نیز جهت استفاده از سنسور اثرانگشت برای خریدهای اینترنتی دارد. نظر شما چیست؟ آیا تمایل دارید دستگاهی مینی خریداری کنید یا دستگاهی کامپکت؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6_mini_spotted_listed_on_online_retailers_website-news-15713.php” target=”blank” background=”#6AB999″]GSMAreena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Sepehr Ghasedi

۱۰۰% فیکه چون کمتر از ۲ ماه دیگه اس ۷ می خواد رونمایی بشه اونوقت تازه اس ۶ مینی؟

nima.b

۱۰۰% موافقم :yes:

Mohammad Ghasemi

خب سامسونگ خره این چیزا رو که نمیفهمه شما هم الکی به خودت فشار نیار چون واقعیت داره بالاخره سامسونگه و روزی یه گوشی

kamix1353

قاسمی
تا حالا ندیدم یه پیام درست بدی،حتما باید امضات پاش باشه.تو اون پست که خیلی ادای آدمای فرهیخته رو در میوردی،چی شد رفتی تو جلد اصلیت :whistle: حتما باید باید تو پیامات یه کلمه زشت باشه.در ضمن فعالیتت از پست نتایج دوربین زیاد شده ، احتمالا فشارهای جانبی بهت اومده :whistle:

alirezaiii

کامپکت بهتره چون همه مشخصه های پرچمدار رو توی خودش جا میده

Aryan.e.m

همش که نه

kamix1353

سری مینی های قبلی که خوب فروش رفتن

SONY 1946

فقط کامپکت :whistle:
اسمشم ابهت داره 😉

kamix1353

لا مصب ضخامتش هم ابهت داره :whistle:

SONY 1946

هر چی باشه همون ضخامت هم برای یک گوشی ۴٫۷ اینچی یه ابهته و استقامت بالایی داره :whistle:
بهتر از اینه که دوربین نیم متر بزنه بیرون :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

kamix1353

استدلالت تو حلق کازا :yahoo:
آخرش تفاوتهای ظاهری چند نسل سری زد رو نگفتی :whistle:

SONY 1946

تغییرات سری زد در هر سری،تغییرات فرم شاسی گوشی نسبت به سری قبل،تغیرر بلندگوها و استریو شدن از زد ۲ به بعد،استفاده و لمس و کار کردن بهتر با صفحه خیس از زد ۴ به بعد،برداشته شدن درپوش usb از زد ۴ به بعد،حذف داگ مغناطیسی از زد ۴ به بعد،حذف درپوش هندزفری از زد وان به بعد،یکپارچه شدن دوربین با بدنه از زد ۴ به بعد، کاهش ضخامت تا ۶٫۹ میلیمتر در زد ۴ و دوربین بیرون نزده :whistle:
استفاده از رنگ زیبای مسی در زد ۳ و زد ۴ و رنگ ارغوانی در زد،زد ۱ و زد ۲، استفاده از رنگ کروم و بدنه ایینه ای در زد پنج پریمیوم،و رنگ طلایی در زد ۵ و مات شدن بدنه پشتی در زد ۵ و قرار گیری حسگر اثر انگشت در سری زد ۵ و فناوری hi_res و…
خسته شدم باو از بس نوشتم :bye:
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

kamix1353

چقدر تغییر :whistle: دلت خوشه تو.
خجسته لمس صحفه رو اوردی جزو تغییرا ظاهری :scratch: رنگ های مختلف و مات شدن میزاری پای ظاهر،پس موقعی که میای زیر پست سامسونگ در مورد ظاهر گوشی هاش نظر میدی رنگ های اون قبول نیست فقط مال سونی قبوله.هر چند عرضه نداره رنگ جلوی گوشی رو عوض کنه.خوب میرسیم به ضخامت،عجب تغییر شگرفی،همه برندهای ضخامت اشون فرق داره تو هر نسل،زحمت کشیدی.hi res هم اوردی تو ظاهر که اینو کجا دلم بزارم.اگر نمیدونی تمام گوشیهای سامسونگ هم فریم هاشون فرق داره.شق القمر کرده سونی؟نصف کامنتت هم در مورد رنگ های گوشیها بود که بالاتر بهت گفتم چه خبره.خسته نباشی.حذف داک مغناطیسی هم یه چیز ضایع رو برداشت که هیچ برندی از همچین چیزه مسخره استفاده نمیکرد،چون اونا بلد هستن از شارژر بیسیم استفاده کنند و نیاز به این ژانگولر بازیها نیست.

amin nasiry

الکی هست 🙂

Aryan.e.m

بهترین سری گوشی های کوچک کامپکت های سونی هست
من که z3copmact رو خریدم با گوشیای بزرگتر اصلا نمیتونم کار کنم حتی با تبلت هم راحت نیستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....