حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پی، به شما اجازه خرید مستقیم بازی و نرم‌افزار را از تلویزیون‌های هوشمند می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پیش از اینکه سامسونگ سرویس پرداخت خود را به صورت جهانی ارائه دهد، اعلام کرد که این سرویس در راه ورود به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است و شما می‌توانید از این سرویس در خرید انواع بازی و نرم‌افزار کمک بگیرید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب پین ۴ رقمی در طی ثبت نام اولیه بوده و بعد از آن نرم‌افزار یا بازی خود را جست‌وجو کنید. سپس برای پرداخت مبلغ، از طریق Pay now  اقدام کرده و پین ۴ رقمی را وارد کنید؛ طولی نمی‌کشد که شما به خواسته خود برسید !

اگر شما از موبایل‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود اطلاعات کارت‌های بانکی خود را از طریق اکانت سامسونگ به تلویزیون هوشمند خود انتقال دهید. تلویزیون‌های هوشمندی که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ توسط سانسونگ ساخته شده باشند، از این ویژگی‌ها به طور کامل پشتیبانی خواهند کرد و این یعنی طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند این پشتیبانی را خواهند داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا مراسم Unpacked سامسونگ که در روز ۱۳ آگوست ( ۲۲ مرداد ) برگذار می‌شود منتظر بود.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/samsung-pay-tv-allows-you-buy-games-apps-and-movies-directly-your-tv” target=”blank” background=”#06a570″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

خیلی باحاله. :heart:
سیستم پرداخت سامسونگ قطعا حرفای بسیاری برای گفتن داره. B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....