حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ و تولید تلویزیون هولوگرافیک

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

شرکت سامسونگ که در زمینه تولید تلویزیون هوشمند از کمپانی های مطرح به شمار می رود، براساس پتنت به تازگی آشکار شده، قصد داشته تلویزیون هولوگرافیکی در آینده تولید کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

اگرچه اخیرا شاهد ایده تلویزیون های تاشو بودیم، حال سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده، پتنت تلویزیون هولوگرافیک سامسونگ را آشکار کرد. سامسونگ تلاش داشته تا مشکلات تلویزیون سه بعدی را رفع کند و تلویزیون هولوگرافیک را با تجربه سه بعدی حقیقی همراه سازد.

از آنجایی که تلویزیون های سه بعدی برای نمایش، روش اختلاف چند منظر دو چشمی را به کار می گیرد، همین امر دید افراد را در تماشا محتوا دچار مشکل می کند. باتوجه به اختلاف میان درک مغز و تمرکز چشم ها در این نوع روش، افراد حس خستگی چشمی را خواهند داشت.

samsung-holographic-tv

در تلویزیون هولوگرافیک ما شاهد روش ریابی چشمی خواهیم بود و از این رو تجربه سه بعدی بهتری با این نوع تلویزیون خواهند داشت. سامسونگ در ژانویه امسال پتنت را به ثبات رساند و مشخص نیست در چه زمانی باید شاهد چنین تلویزیونی باشیم.

به هر حال بعید در سال های آینده سامسونگ ایده موردبحث را به کار گیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/14/samsung-patents-holographic-tv/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH