حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از هدفون‌های جدید خود به نام Level Active رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر به دنبال هدفون‌هایی برای استفاده در سالن ورزش یا در هنگام  دویدن می‌گردید احتمالا از این خبر که سامسونگ از هدفون های Level Active رونمایی کرده است خوشحال می‌شوید. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

خب، چه انتظاراتی از این هدفون‌ها داریم؟ همان‌طور که گفتیم، این هدفون‌ها برای کاربرانی طراحی شده که با هدفون زیاد سر و کار دارند. این هدفون‌ها بصورت قلاب دور گوش شما قرار می‌گیرند؛ بنابراین اگر شما در حال فعالیت سخت باشید این قلاب‌ها باید از افتادن هدفون شما جلوگیری کنند.

هدفون‌های تو گوشی نیز در سه اندازه مختلف عرضه خواهند شد و شما می توانید هدفون مناسب خود را انتخاب کنید. راحت نشستن این هدفون‌ها در گوش شما نه تنها موجب نیفتادن آن‌ها می‌شود بلکه مانع از نفوذ صدای خارجی می‌شود. همچنین این هدفون‌ها ویژگی splash resistant (در مقابل کمی آب مانند آب باران مقاوم هستند) را دارا خواهند بود. داخل هدفون‌ها نیز مجهز به تکنولوژی نانو P2i خواهند بود.

بهترین ویژگی این سه دستگاه وایرلس بودنشان است که شما را قادر می سازد تا با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه خود متصل شوید. هدفون‌های LEVEL Active سامسونگ هم‌اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در آمریکا عرضه شده است.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/new-samsung-level-active-headphones-launched/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

این هدفون بسیار زیبا طراحی شده.
کاش عکس های بیشتری ازش میذاشتین
طراحی خیره کننده در کنار کیفیت عالی ویژگی های این محصول هستن.

p.sotoodehnia

اره تا دیروز از ایفون تقلید میکرد حالا از الجی سامسونگ خدایه طراحیه

Blue Tech

حالت خوشه!؟
چی میگی واسه خودت!؟

S.paeez

بردار فازت چیه؟ ??? :wacko

Samsung-Electronics

سلام :bye:
طراحی جالبی داره ولی قیمتش قدری بالاست :scratch: :scratch:
ممنون :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید