حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما از ساعت‌های هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | مطالب ترنجی

بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود یعنی گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند نسبت به قبل دچار تغییرات ظاهری جدیدی شده اند که به آن‌ها ظاهر کلاسیک و اسپرت بیشتری می‌دهد. در ادامه به معرفی این دو ساعت خواهیم پرداخت. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

Gear-S3-frontier-Spec-main-1

هردو ساعت هوشمند جدید سری گیر اس ۳ ما نسبت به قبل بزرگتر و کمی ضخیم‌تر شده‌اند، اما این اصلا به معنای عقب‌گرد در طراحی نیست؛ سامسونگ برای طراحی کلی این محصولات وقت زیادی را صرف کرده و برای طراحی بندها، واچ فیس‌ها و سایر موارد از طراحان حرفه‌ای مانند Yvan Arpa و Arik Levy استفاده کرده است. هردو ساعت هوشمند از تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب برخورداند و می‌توان از آنها در شرایط خیس بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. گیر اس ۳ فرانتیر و گیر اس ۳ کلاسیک در دو نسخه بلوتوثی و بلوتوثی + شبکه‌های LTE روانه بازار می‌شوند و می‌توانید مطابق نیازتان، یک گزینه را انتخاب کنید. هردوی این ساعت‌ها از بدنه کاملا فلزی استفاده می‌کنند و طراحی تازه آن‌ها، جلوه خاصی به این دو دستگاه بخشیده است. گیر اس ۳ کلاسیک نسبت به مدل قبل ظاهر سنگین‌تر و کلاسیک‌تری را به خود گرفته و به عبارتی، به زبان طراحی ساعت‌های کلاسیک نزدیک شده است. شرایط برای گیر اس ۳ فرانتیر که جایگزین گیر اس ۲ اسپرت است نیز یکسان است؛ این ساعت نسبت به قبل ظاهر بسیار جوان‌ پسندانه و البته اسپرت‌تر به خود گرفته است و حالا دندانه‌هایی که فقط بر روی مدل کلاسیک شاهد بودیم، بر روی حلقه چرخان این ساعت نیز اضافه شده است.

Gear-S3-Classic

Gear-S3-Classic (1)

گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر از فناوری جدید صفحه نمایش همیشه روشن که در تلفن‌های هوشمند این شرکت بکار رفته بود استفاده شده است. مزیت این ویژگی نسبت به سایر ساعت‌های دیگر با صفحه نمایش روشن، امکان نشان دادن واچ‌ فیس‌ها به صورت کاملا رنگی است که یک ویژگی بسیار دوست داشتنی به شمار می‌رود. صفحه نمایش این دو به شیشه‌های مستحکم گوریلا گلس SR+ مجهز شده که مخصوص ساعت‌های هوشمند است. حلقه چرخان کاربردی نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا عملکرد بسیار دقیق‌تری هنگام چرخاندن از خود نشان می‌دهد. گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر از اسپیکر‌های داخلی برای پاسخ به تماس‌ها به شکل مستقیم استفاده می‌کنند. علاوه بر این مورد، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ از سنسور‌های ارتفاع‌سنج، فشارسنج، سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس استفاده می‌کنند که برای ضبط حرکات ورزشی بسیار خوب هستند. گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر همچنین از موزیک‌پلیر جداگانه با ۲ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت مموری برای ذخیره در دستگاه استفاده می‌کند.

Gear-S3-Frontier

Gear-S3-Frontier (1)

پردازنده بکار رفته در این دو، پردازنده‌هایی با سرعت فرکانس یک گیگاهرتز می‌باشد که برای این ساعت هوشمند کافی است. سال گذشته، گیر اس ۲ اسپرت و کلاسیک، دارای یکی از بهترین باتری‌ها بر روی یک ساعت هوشمند بودند و حالا سامسونگ، ظرفیت باتری این دو را به ۳۸۰ میلی آمپر بر ساعت افزایش داده است. به ادعای سامسونگ، گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر می‌توانند با یک بار شارژ کامل تا ۴ روز شارژدهی کنند که اگر واقعیت داشته باشد، می‌توان گفت که با یک ساعت هوشمند عالی در زمینه باتری روبرو هستیم. سامسونگ برای افزایش طول عمر باتری، از حالت‌های ذخیره انرژی تازه‌ای نیز استفاده کرده است. افزون بر ویژگی ذخیره باتری معمول، سامسونگ از یک حالت تازه به نام Watch Only در این محصولات استفاده کرده که همانطور که نامش پیداست، همه ویژگی‌ها را به جز نمایش زمان خاموش می‌کند. این حالت زمانی که باتری به زیر ۵ درصد می‌رسد به صورت خودکار روشن می‌شود.

New-payment-system

سامسونگ اعلام کرده است که حدود ۱۰۰ هزار برنامه کاربردی در فروشگاه برنامه‌های تایزن موجود است و پشتیبانی از برنامه‌های گیر اس ۲ کاملا امکان پذیر خواهد بود. سامسونگ در این ساعت از ویژگی یادداشت برای نوشتن کلمات استفاده کرده است که پیش از این در ساعت هوشمند اپل و سیستم عامل اندروید ور ۲ شاهد بودیم. گیر اس ۳ فرانتیر و گیر اس ۳ کلاسیک در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. درحال حاضر، گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر تنها از اندروید پشتیبانی می‌کنند، اما پشتیبانی از iOS به زودی نیز اضافه خواهد شد.

New-Gorilla-Glass-cover

نظر شما چیست؟ شما درباره گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-unleashes-the-Gear-S3-Classic—Frontier-on-the-smartwatch-scene_id84773″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
B.chalton

زیبا،کامل،رویایی،یک ساعت همه چی تموم که هیچ حرفی واسه گفتن نمیزاره،۴ روز شارژ نگه میداره ااااووووف دیگه چی میخواید،بیاد میگیرم خیلی دلبری میکنه،به این میگن یه ساعت هوشمند کامل.

SAMSUNG _ The Best Brand

عشـــق :heart: :heart: :heart:

برترین ساعت هوشمند حال حاضر بدون شک از هر لحاظ B-)

سامی جون پیشرو در ارایه ی کاربردی ترین مفهوم از ساعت هوشمند :good:

SAMSUNG _ The Best Brand

“سامسونگ اعلام کرده است که حدود ۱۰۰ هزار برنامه کاربردی در فروشگاه برنامه‌های تایزن موجود است”

سامی جون تایزن رو هم حسابی داره رشد میده با سرعتی عالی ، انشا… که روز به روز پیشرفتش بیشتر بشه و در آینده پرچمدارهای سامی رو با تایزن هم شاهد بشیم ، فوق العاده میشه :yes:

master slim

خیلی عالی ولی ب زیبایی ساعت ذن واچ ۳ نیست

erfan

این قابلین صفحه نمایش روشنو ک گیر اس ۲ هم داره ولی رنگی نیست فقط سفیده..اما خیلی زیبا شده هر دو مدلش عالیه.. :heart:

erfan

موندم چرا کامنتای من میره در انتظار تایید :wacko:

kayhan karami

من ک شیفته طراحی کلاسیک و اون شارژ ۴روزه هستم خیلی هم خوب

mohsenTR

شارژ دهیش عالیه :yahoo:

far_zad

از فرانتیر خیلی خوشم اومد

آیا زمان خرید ساعت هوشمند فرا رسیده؟

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

محشره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs