حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در فکر ابداع حسگر اثر انگشت اختصاصی خود است

سامسونگ در عرصه صنعت موبایل‌سازی تا به الان در قیاس با سایر تولید کنندگان همه نوع امکان‌ها و قابلیت‌ها از قبیل رم، ماژول‌های حافظه فلش، پردازنده‌ها، صفحه نمایش‌ها و مواردی از این دست را به کار گرفته است.

با این حال، وقتی پای حسگر اثر انگشت به می‌آید، همه شرکت‌ها از اول تا آخر دست به دامن سیناپسی می‌شوند؛ یعنی همان فن‌آوری ابداعی شرکت آمریکایی که در زمینه ساخت و گسترش رابط کاربری تخصص دارد.

این روند و روال یحتمل به زودی دگرگون می‌شود چون بر مبنای شایعه‌های اخیر سامسونگ کمر همت بسته و مشغول کار بر حسگر اثر انگشت ابداعی خویش است. باور بر این است که دپمارتمان سامانه LSI شرکت سامسونگ از سال گذشته سرگرم یافت چاره‌ای برای این موضوع است. همین بخش از شرکت سامسونگ همچنین مسؤول توسعه و تهیه پردازشگر‌ها، رابط‌های کاربری و از این نمونه‌ها در نوع بهتر آن است.

اگر حریف و حدیث‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ این آمادگی را دارد تا از سال آینده برخی از گوشی‌های پایین و میان رده خود را با حسگر اثر انگشت ابداعی خود روانه دست کاربران کند. بعدها هم تصمیم دارد تا آن را در گلکسی اس پرچمدار و مجموعه گوشی‌های گلکسی نوت به کار ببندد. گام بعدی پس از فرجام این مهم، فروش ماژول‌ها به دیگر تولید کنندگان گوشی‌های موبایل است.

گذشته از هر آن چه گفته آمد، شرکت سامسونگ ناگزیر است که درباره این شایعه‌ها اظهار نظر کند وگرنه همه ما بدمان نمی‌آید تا چنین موضوعی ختم به خیر شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-working-on-its-own-fingerprint-scanners-rumors-suggest_id87606″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ZOOMMOBILE.IR

امیدوارم موفق بشه
سامسونگ شرکت بزرگیه و هر کاری دلش بخواد میتونه انجام بده و موفق بشه،تنها شرکتیه که میتونه درصد بالایی از قطعات گوشیشو خودش بسازه مثلا صفحه نمایش که بهترینه، سی پی یو که جزء بهترین هاست،دوربین ایزوسل جزء بهترین هاست که تو اس ۶ هم استفاده کرده بود،رم و هارد پرسرعت ufs که بهترینه،باتری و کلی قطعات دیگه که تو همشون موفقه و جزئ بهترینا،ولی شرکتای رقیب بیشتر قطعاتشون سفارشیه و ساخت خودشون نیس

Soheil xperai1

باتری رو یادت رفت بگی بهترینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار