حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال آماده کردن پردازنده های اگزینوس برای دستگاه های میان رده ی خود است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سامسونگ با گلکسی اس ۶ در بازار چیپست ها حضور قدرتمندی داشت. از آن زمان  درحال رقابت با شرکت هایی مانند کوالکام, اینتل, Texas Instruments و مدیاتک بوده است. چیپست های اگزینوس به نسبت روز های اول خود از نظر قدرت خام و بهینه بودن ویژگی ها, پیشرفت های بسیاری داشته اند. پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰ که در گلکسی اس۶ و گلکسی نوت۵ استفاده شده است، توانست با غلبه کردن بر اسنپ دراگون ۸۱۰ تحسین های زیادی را از متخصصان جهان دریافت کنند. اما، اکنون سامسوگ در حال کار بر روی پردازنده های جدیدی برای دستگاه های آینده ی خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس آماری که ما تا به حال دریافت کرده ایم سامسونگ در حال کار بر روی حداقل ۳ پردازنده ی اگزینوس جدید است. ایگزینوس ۷۴۲۲, اگزینوس ۷۸۸۰ و اگزینوس ۸۸۹۰. اگزینوس ۷۴۲۲ یک ارتقای کوچک نسبت به ایگزینوس ۷۴۲۰ خواهد بود که در تعدادی از دستگاه های این شرکت استفاده شده است. اگزینوس ۷۸۸۰ یک چیپست جدید است که انتظار می رود در دستگاه های میان رده ی سامسونگ مانند سری گلکسی A استفاده شود. از طرفی دیگر، اگزینوس ۸۸۹۰ نیز انتظار می رود در گلکسی اس۷ بکار رود.

اندکی قبل گزارش شد که ایگزینوس ۸۸۹۰ از هسته های جدید سامسونگ به نام mongoose (یا اکسینوس M1) که رقیب هسته های اپل، typhoon و کوالکام Kyro محسوب می شوند استفاده می کند. سامسونگ هم اکنون توسعه و تست این هسته ها را شروع کرده تا آن ها را به بهترین عملکرد ممکن درکنار مصرف بهینه برساند. با این کار سامسونگ به جمع اندک سازندگان چیپست که تصمیم گرفته اند از هسته های اختصاصی خود استفاده کنند می پیوندد.

 

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/10/15/samsung-is-preparing-a-brand-new-exynos-processor-for-its-mid-range-devices/” target=”blank” background=”#159f84″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

FOREVER Exynos Processor B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....