حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تصمیم دارد نمایشگرهای خم شونده خود را در آمریکا تولید کند

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ یکی از چندین شرکتی است که همواره تلاش می‌کنند در دنیای تلفن‌های هوشمند نوآوری داشته باشند. اگرچه این تغییرات همیشه محسوس نیستند اما مطمئناً این شرکت کره‌ای بدون محصولات نوآورانه‌ای که در آزمایشگاه‌های خود تولید کرده است نمی‌توانست به بزرگ‌ترین غول در دنیای تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند تبدیل شود. حالا نوبت به یکی دیگر از اختراعات جذاب این شرکت رسیده است پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات در مورد تلفن‌های هوشمند خم شونده‌ی سامسونگ سال‌ها پیش مطرح‌شده اما به‌جز این مورد که هنوز هم یک تلاش شکست‌خورده محسوب نمی‌شود، ظاهراً این غول کره‌ای همچنان این تکنولوژی را کنار نگذاشته است؛ این شرکت به‌تازگی اختراعی را در آمریکا به ثبت رسانده است که به آن اجازه می‌دهد صفحه‌های نمایش خم شونده را در این کشور تولید کند.

بر اساس گزارش‌های منابع اخبار صنعتی، فناوری این اختراع ثبت‌شده امکان خم شدن به داخل را برای صفحه‌های آلی ساطع کننده نور دیودی فراهم می‌کند. اگرچه این اولین بار نیست که سامسونگ یک اختراع برای تولید صفحه‌نمایش خم شونده و تاشو به ثبت رسانده است اما این بار ازآن‌جهت اهمیت بیشتری دارد که بلافاصله پس از آن یک محصول نرم‌افزاری که قابلیت استفاده در چنین صفحاتی را دارد نیز از طرف این شرکت به ثبت رسیده است.

به‌علاوه یک منبع معتبر دیگر نیز خبر داده که سامسونگ تصمیم دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل سال آینده، دو تلفن هوشمند جدید با بهره‌وری از صفحه‌نمایش‌های خم شونده را معرفی کند؛ یکی از این دو محصول امکان تا شدن از وسط را خواهد داشت و دیگری نیز از صفحه‌نمایشی بهره خواهد برد که از ۵ اینچی به ۸ اینچی تبدیل می‌شود.

اگرچه باور این مسئله که دو تلفن هوشمند پیشرفته‌ای که سامسونگ هرساله در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند از این تکنولوژی بهره ببرند بسیار دشوار است، اما درعین‌حال باید به این مورد نیز توجه داشت که این شرکت به‌شدت در تلاش است تا با ارائه‌ی یک محصول انقلابی سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد و باید تا آن زمان منتظر ماند و دید که این گزارش‌ها رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا خیر.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-wants-to-produce-bendable-displays-in-the-US-files-patent_id86121″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali asc

چقدر جالب بود تو چند تا پست قبلی من راجبه مشکلات فراوانه ایفون۷ گفتم و یکی از دوستان اما دوستانه اپلی هیچی واسه گفتن ندارن من وقتی دیدم باهاش یکم فیلم میگیری شروع میکنه به هییییییییس هییییییس کشیدن که تو فیلم ضبط میشه و جالبم اینجاس تو ایران کسی نیست که گوشیایی که این مشکلاتو دارن رو پس بگیره یعنی آش کشک خاله میشه ولی تو خارج از ایرانم همه دنبال پس دادن هستن انقد مشکل داره که از زرد بودن صفحه نمایشوبه دروغ سرمردموطرفداراشوکلاه گذاشته که جک ۳٫۵حذف کردیم چون جرات داشتیم شجاعت داشتیم لطیفه سال بود این حرف منفجرم که میشه دوربینشو گفته از یاقوته فکرکرده همه تو قرن۵زندگی میکنن فقط خودشون میفهمن تو مزن در مرا الله کوبد در تورا انقد به مسخره گرفتن شرکت سامسونگی که واقعا واسه تکنولوژی زحمت کشیده رو که این همه بلا اومد سرشون اون حالا یه مشکل داشت و رفع شدو عذرخواهی هم کرد اما توماره مشکلات اپلو کحای دلمون بزاریم چقدر حال میده کسایی که مسخره میکردنو میبینم زیپ کشیده به لبشون????????????????????

Ali asc

واسه باتریشم که انقد زود تموم میشه هنوز شارژرو از برق نکشیدی یه نت بری یه عکس بگیری باز باید بزنی شارژ من پیشنهاد میکنم عمو برقیرو بگین همجا همراتون باشه???????????????

Phenomenalll30

واقعا عالیه خیلی خبر خوبیه دم سامسونگ گرم که داره بی رقیب میشه البته شرکتهای دیگه هم قابل احترامن ولی پیشرفتشون خیلی محدود هستش نسبت به سامسونگ خیلی پایین تر هستند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش