حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ، گلکسی On NXT را به صورت رسمی معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مطالب ترنجی، موبایل

سامسونگ چند روز پیش از معرفی گوشی اندرویدی جدیدی با نام On NXT در روزهای آتی خبر داد اما مشخصات کمی از این گوشی فاش شد. امروز،سامسونگ این گوشی را در هند به طور رسمی معرفی کرد. برای جزئیات بیشتر، با ترنجی همراه باشید.

خرید انحصاری این اسمارتفون به زودی از طریق Flipkart شروع خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ گران نبوده و ۱۸۴۹۰ روپیه (۲۷۵ دلار) قیمت دارد.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی بدنه آلومینیومی دارد که مطمئنا حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

گلکسی On NXT مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فراکانس ۱٫۶ گیگاهرتز می‌باشد. رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (قابل افزایش با میکرو اس دی) نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

این گوشی از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن Full HD بهره می‌برد. همچنین این گوشی مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED شده است. دوستداران سلفی نیز از اینکه سامسونگ برای این گوشی میان رده دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته خوشحال خواهند شد. این گوشی از دو سیم کارت و ۴G نیز پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری نیز برای میان رده جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است.

در مورد اینکه، آیا این گوشی به کشور‌های دیگر عرضه خواهد شد یا نه اطلاعی نداریم. این در حالی است که J7 Prime با مشخصاتی تقریبا مشابه با On TXT هم اکنون در بعضی از کشور‌های آسیایی موجود است.

این اسمارتفون در رنگ‌های سیاه و طلایی موجود خواهد شد.

در ادامه، می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید:

samsung-galaxy-on-nxt samsung-galaxy-on-nxt-1 samsung-galaxy-on-nxt-3 samsung-galaxy-on-nxt-4 samsung-galaxy-on-nxt-5 samsung-galaxy-on-nxt-1 samsung-galaxy-on-nxt-2

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-On-NXT-officially-unveiled-octa-core-CPU-3GB-RAM-aluminum-body_id86832-official_id86779-21174.php”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

قیمتش خوبه مشخصاتشم خوبه خوشگلم هست فقط دوتا سوال usb هست یا type-c ؟ بعد این اسپیکراش کجاست ؟

Arta

من هم میخاستم همینو بگم که اسپیکرش کو
واین که بعد از نوت ۷ سامسونگ ۲تاگوشی معرفی کرده این همه گوشی رو چطوری میخاد پشتیبانی کنه

mega08

اسپیکر مثه j7 prime به بغل گوشی انتقال پیدا کرده. که ب نرم جای عالییه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید