حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Pebble 2 استاندارد FCC را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

ساعت هوشمند Pebble 2 این هفته موفق به دریافت استاندارد FCC شد و این یعنی احتمالا یک قدم به عرضه‌ی این ساعت به بازار، که برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده، نزدیک تر شده‌ایم. در ابتدا Pebble کمی قبل تر در اوایل امسال اعلام کرد برای تاریخ ۲۴ می خبرهای بزرگی را تدارک دیده تا به گوش مخاطبین برساند. حدس و گمان‌ها این بود که یکی از این خبرهای بزرگ ساعت جدید این شرکت خواهد بود؛ و در تاریخ موعود مشخص شد که دقیقا پروژه‌ی جدیدی در Kickstarter با عنوان Pebble 2 راه‌اندازی شده است؛ این ساعت تنها نبود و Pebble Time 2 و Pebble Core دو پروژه همراه این ساعت بودند.

برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

درحالی‌که جزئیات Pebble 2 در Kickstarter به صورت عمومی به اشتراک گذاشته‌شده ولی موردی که تا به امروز مشخص نشده است تاریخ عرضه‌ی این ساعت است؛ البته این تاریخ شامل مدت زمان تقریبی ارسال  این محصول نخواهد بود. گرفتن تأییدیه FCC برای این محصول نشان می‌دهد که به همین زودی‌ها این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت؛ بنابراین ممکن است Pebble 2 در دو هفته‌ی اول سپتامبر عرضه شود. با وجود این که Pebble 2 تأییدیه FCC را دریافت کرده است اما همچنان نمی‌توان با اطمینان گفت که ارائه‌ی این ساعت نزدیک است.

برای کسانی که تا به امروز از جزئیات Pebble 2 در kickstarter مطلع نشده‌اند باید بگوییم، این ساعت از صفحه نمایش سیاه و سفید مشابه نسل قبلی خود برای بهتر دیده شدن زیر نور آفتاب ساخته خواهد شد. Pebble دوام این ساعت را نیز افزایش داده و با ساختن صفحه نمایش آن از گوریلا گلس باعث شده تا در مقایسه با نسل قبلی این ساعت به راحتی دچار خط و خش نشود. علاوه بر این‌ها Pebble حسگر سنجش ضربان قلب را نیز در این ساعت قرار داده تا کاربران بتوانند هنگام ورزش ضربان قلب خود را دنبال کنند، و حالا Pebble 2 به یک گجت سلامتی نیز تبدیل شده است. از نظر ظاهری نیز از بند سیلیکونی و شکل صفحه مشابه نسل قبل ساخته می‌شود و برای کسانی که به دنبال پیشرفت در نسل جدید این ساعت بودند با نگاه کردن به  این مدل جدید کاملا متوجه شباهت این دو محصول خواهند شد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/pebble-2-smartwatch-passes-fcc.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش