حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد؛ افزایش ظرفیت باتری و جی‌پی‌اس!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مدل ۲۰۱۶ آی‌فون‌های شرکت اپل، تنها محصولاتی نخواهند بود که شرکت اپل در رویداد خبری خود در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. این کمپانی بنابر گزارشات مختلف، از نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ رونمایی خواهد کرد و بنابر شایعات، با قابلیت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

تحلیل‌گر معروف، مینگچی کو، مدعی شده است که نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و احتمالاً شرکت اپل، ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را در ماه سپتامبر ارائه می‌دهد. ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ با چند قابلیت جدید از جمله جی‌پی‌اس (GPS) و یک تراشه جدید که توسط TSMC توسعه یافته است؛ عرضه می‌شود. تراشه‌ جدید ساعت‌مچی اپل، توسط شرکتی به تولید رسیده است که مسئولیت طراحی چیپ‌ست‌ آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل را بر عهده دارد.

علاوه‌بر این، شرکت اپل تصمیم دارد تا ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را با یک فشارسنج برای اندازه‌گیری بهتر ارتفاع، مقاوت بهتر در برابر نفوذ آب و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر در مقایسه با نسل قبل، ارائه دهد. یکی از مزایای استفاده از باتری با ظرفیت بیش‌تر، آن است که با توجه به عملکرد جی‌پی‌اس در گوشی‌های هوشمند امروزی و مصرف شدید شارژ باتری، نگه‌داری شارژ باتری ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ تا مدت بیشتری، دوام می‌آورد.

هم‌چنین، استفاده از جی‌پی‌اس (GPS) در ساعت‌مچی هوشمند آینده شرکت اپل، باعث می‌شود تا این محصول به آی‌فون‌های شرکت اپل، وابستگی کم‌تری داشته باشد زیرا نسل اول اپل واچ در حال‌حاضر برای مسیریابی، از آی‌فون کمک می‌گیرد. در حالی‌که انتظار می‌رفت اپل واچ ۲ با پشتیبانی از سیم‌کارت به بازار عرضه شود، گفته شده است که پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات به‌عنوان یک قابلیت جدید در سال جاری برای ساعت‌مچی هوشمند شرکت اپل معرفی نمی‌شود و شاید در سال‌های آینده، نسل‌های بعدی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نماید.

در بخش طراحی، بنابر جزئیات به‌دست‌آمده، ساعت‌مچی اپل با همان طراحی و ابعاد نسل فعلی اپل واچ عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند شرکت اپل در مقایسه با نسل فعلی، نازک‌تر است. مینگ‌چی‌ کو، مدعی شده است که اپل‌واچ بعدی از نظر مشخصات‌فنی، پیشرفت خواهد داشت اما در بحث طراحی با تغییرات نسبتاً کمی در مقایسه با نسل قبلی، ارایه می‌شود. اپل واچ ۲ از یک صفحه‌نمایش جدید استفاده می‌کند؛ البته، با توجه به عرضه شایعاتی مبنی بر ارائه مدل ۲۰۱۷ ساعت‌مچی هوشمد اپل واچ با پنل‌های میکرو LED با مصرف انرژی کم‌تر، گمان می‌رود که این موضوع، صحت نداشته باشد و در این زمینه، باید تا سال آینده برای معرفی ساعت‌مچی هوشمند اپل با یک صفحه‌نمایش جدید، منتظر ماند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت اپل در برابر آب، مقاومت بهتری خواهد داشت اما این موضوع، بدین معنی نیست که اپل واچ ۲ کاملاً ضدآب باشد؛ بنابراین، امکان شنا و دوش‌گرفتن با ساعت‌مچی هوشمند جدید اپل، وجود ندارد و تنها در برابر حوادث اتفاقی، اپل واچ جدید مقاوم است. به همین جهت، انتظار می‌رود که اپل واچ ۲، تنها یک ساعت‌مچی ضدآب باشد که با مقاوت بیشتری در مقایسه با ساعت‌های مچی ضدآب دیگر، ارائه خواهد شد.

مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، عرضه می‌شود

علاوه‌بر معرفی نسل جدید ساعت‌مچی اپل، انتظار می‌رود که مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، ارائه شود. گمان می‌رود که مدل‌های جدید اپل واچ ۱ با قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید نظیر تراشه ساخت TSMC و مقاومت بهتر در برابر آب، معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که به‌منظور ایجاد تفاوت بین مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل و اپل واچ ۲، شرکت سازنده، مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی خود را بدون قابلیت‌هایی نظیر فشار سنج و جی‌پی‌اس عرضه نماید.

هدف شرکت اپل از معرفی مدل‌های جدید نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، ارائه محصولی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات‌فنی مناسب است که کاربران بیشتری را به محصولات پوشیدنی این شرکت جذب می‌کند. به احتمال بسیار زیاد، نسل اول ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ در هنگام عرضه نسل جدید ساعت‌مچی شرکت اپل با ۱۰۰ دلار افت قیمت همراه خواهد بود؛ این موضوع با توجه به سیاست‌های شرکت اپل در هنگام معرفی آی‌فون‌های جدید، مطرح شده است و لزوماً به معنای صحت‌داشتن آن، نیست. علاوه‌براین، انتظار می‌رود که اپل واچ ۲، قیمت نسل فعلی ساعت‌های‌مچی اپل را حفظ کرده و مدل پایه آن با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه شود. آیا ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ را یک گزینه مناسب می‌دانید یا تمایل دارید تا برای معرفی ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با قیمتی بسیار مناسب و کم‌تر از ۱۵۰ دلار، منتظر بمانید؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/apple-watch-2-to-launch-in-september-with-gps-bigger-battery-507067.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی