حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمانبندی آپدیت Windows 10 Mobile توسط Orange لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به نظر می‌رسد مایکروسافت تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های جدید خود معطوف کرده و به همین دلیل ارائه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل کمی عقب‌افتاده است. اوپراتور لهستانی موردی دراین‌باره لو داده است! با همراه باشید تا به این جدول زمان‌بندی بپردازیم.

آپدیت ویندوز ۱۰ در بازه زمانی بین دسامبر(اواسط آذر) امسال تا فوریه سال آینده میلادی برای گوشی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. طبق این جدول در ۱۴ دسامبر ویندوز ۱۰ برای دارندگان گوشی‌های Lumia 630, 635, 640, 735, and 830 ولی بااین‌حال به نظر می‌رسد به خاطر تعداد بالای این کوشی ها مدتی طول بکشد تا همگی به آخرین نسخه مجهز شوند.

ولی این آخر لیست نیست. دارندگان گوشی‌های Lumia 520, 532, 625, 720, 820, 920, 925, 930, and 1020 نیز آپدیت رسمی ویندوز ۱۰ را از اول فوریه سال آینده شروع به دریافت می‌کنند. این در حالی است که امیدوار بودیم دارندگان تمامی گوشی‌های ویندوز آپدیت خود را تا قبل از به‌پایان رسیدن سال میلادی جاری دریافت کنند ولی به نظر می‌رسد با شلوغ شدن سر ردموندی ها کمی باید صبر کنیم تا بتوانیم از آخرین محصول مایکروسافت به‌طور رسم و کامل استفاده کنیم.

بااین‌حال آپدیت‌های اینسایدر همیشه یک گزینه خوب بوده و با نزدیک شدن آخرین آپدیت باگ‌ها و مشکلات کمتری را از آنها می‌بینیم. اگر می‌خواهید زودتر از موعد لذت کار با ویندوز ۱۰ را داشته باشید به نظر بد نمی‌آید که از سرویس اینسایدر استفاده کنید.

نظر شما درباره تأخیر مایکروسافت چیست؟ آیا از اینسایدر استفاده می‌کنید؟ با ترنجی همراه باشید.

 

[su_button url=”http://www.slashgear.com/windows-10-mobile-upgrade-schedule-leaked-by-orange-poland-10413829/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

اینکه حتی ۵۲۰ هم قراره آپدیت بشه عالیه!
ولی عالی تر زمانی می بود که وعده ی تا بهمن ماه صبر کنید رو نمیداد!
ببینیم مایکی این ضرب المثل ایرانی رو عملیش میکنه یا خیر!
“گر صبر کنی، ز غوره حلوا سازی”

siavash_218

سلام. پس ۱۵۲۰ چی؟

trojan

جالبیش اینه ۱۵۲۰ ما توش نی اصن……
به شخصه نمیدونم چرا…..اما به نظرم اخرین گوشی میاد واسش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....